טיפים לבניית אתר בתקופת הקורונה (COVID-19)

טיפים לבניית אתר בתקופת הקורונה (COVID-19)

רשת האינטרנט מזמן הפכה למנוע הצמיחה העיקרי לעסקים, וביחוד בתקופה מאתגרת זו בה הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה של כולנו, אתר אינטרנט הוא בדיוק מה שהעסק שלך צריך בשביל להרוויח, לשרוד, ולהישאר עם הראש מעל המים. אז איך מייצרים נוכחות דיגיטלית שאיתה תוכלו להגיע עד לבית הלקוח ? בעזרת בניית אתר אינטרנט לעסק. מה התוכן שחייב להיות בו ואיך תגרמו ללקוחות להיכנס לאתר שוב ושוב ? האם נכון להשתמש במנוע גנרי של חברת וויקס או שעדיף לבנות לבד ?

משבר הקורונה שינה את האופן שבו אנו צורכים שירותים ומוצרים ולכן בתי עסק חייבים להתאים את עצמם ונוכחות דיגיטלית חשובה עכשיו יותר מתמיד. ריחוק חברתי, הימנעות מהתקהלויות ואינטראקציות אנושיות השפיעו על הפעילות הצרכנית שלנו שעברה להתנהלות בעיקר באינטרנט ובפניות טלפוניות. העולם הדיגיטלי הוא המנוע הצמיחה העיקרי לעסקים שרוצים לשמור על רווחיות בתקופה מאתגרת זו.

בשביל לייצר נוכחות דיגיטלית, להגיע עד לבית הלקוח ולספק שירותים ומוצרים של העסק שלכם אתם חייבים לבנות אתר עסקי. בניית אתר אינטרנט עסקי הוא הדבר הבסיסי ביותר שצריך בשביל להנגיש את המוצרים והשירותים שלכם לקהל לקוחות רחב יותר ובשביל שתוכלו להיות זמינים ללקוחות ולנהל עימם אינטראקציה ברמה אישית. בטח תתפלאו לגלות שבשביל להקים אתר מקצועי עם נראות טובה אין צורך בהשקעה גדולה במיוחד. אמנם קיימים כלים "חינמיים" להקמת אתר אינטרנט (כמו Wix למשל) הניסיון מראה שמרבית העסקים שבונים אתרים בכלים אוטומטיים אלו, אינם מקבלים חשיפה אופטימלית למנועי חיפוש כיון שלרוב, אלו אתרים בעלי עיצוב תבניתי מוגבל. אנו בחברת איט מטרז בניית אתרים מציעים פתרונות תפורים למידת הלקוח ולצרכיו אשר מביאים לתוצאות טובות בהרבה!

מה צריך לדעת לפני שאתם מתחילים לבנות אתר לעסק שלכם ?
 
plan ahead
  • הכינו מראש את התכנים אותם תרצו להעלות לאתר – תכנים טקסטואליים ותמונות. רצוי שיהיו באיכות הגבוהה ביותר. בצעו מספר הגהות על המלל בשביל לסנן תכנים מיותרים וכדי שלא להעמיס יותר מדי מידע על הלקוחות והמבקרים באתר.

    target marketing audience
  • הגדירו מי קהל היעד שלכם – האינטרנט פתוח וזמין 24 שעות ביממה, כל השנה ולכל העולם. זה אומר שנפתחות בפניכם אופציות של קהלי יעד חדשים אליהם תוכלו לפנות - דבר שלא היה אפשרי כשניהלתם רק חנות פיזית.

    text and design
  • התאימו את שפת האתר והעיצוב בו לתחום הפעילות של העסק - אתר של משרד עורכי-דין למשל, יהיה שונה מאתר של מתכוני בישול. חשוב להשתמש בשפה ועיצוב המתאים לאופי העסק כי זה כרטיס הביקור שלכם וזה משפיע על הרושם הראשוני ועל החווית המשתמש של המבקרים באתר.

    site goals
  • הגדירו מהי מטרת האתר - מה הייתם רוצים שמבקר יעשה באתר העסק ? אם יש לכם חנות לעיצוב ומכירת תכשיטים למשל, תוכלו להציע כעת מכירת תכשיטים אונליין בחנות הדיגיטלית החדשה שלכם. לצורך זה, צריך להוביל את הלקוח למטרה הספציפית הזו. איך עושים זאת ? קל מאד -  מוסיפים לאתר שלכם כפתורי הנעה לפעולה, ואז על ידי לחיצה פשוטה על כפתורים אלו הלקוח יעבור מידית לדף החנות שלכם, או לדף השירותים שלכם.

בעולם האינטרנט, יש כל כך הרבה מידע וקשה מאד להתבלט ולהשאיר חותם אז איך בכל זאת מתבלטים בעולם הדיגיטלי ?
 
SEO
  • SEO - כשמחפשים מוצר או שירות במנוע החיפוש, מי שמופיע בתוצאות החיפוש בדף השני השלישי והרביעי כמעט ואינו רלוונטי. כמה פעמים בכלל טרחתם לעבור לדפי תוצאות החיפוש של הדף השני, השלישי או הרביעי? כמעט אף פעם, נכון ? בדיוק בגלל זה, אתם צריכים לדאוג שהאתר שלכם יופיע בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש הראשון. איך עושים זאת? על ידי בנייה נכונה של ה-SEO של האתר שלכם. SEO או בשמו המלא Search Engine Optimization, מאפשר לשפר את דירוג האתר ולהקפיץ אותו לראש תוצאות החיפוש של מנועי חיפוש כמו גוגל. ממש לא קל לעשות את זה לבד, בייחוד אם משתמשים בכלים אוטומטיים כמו Wix ואחרים שיש להם תבניות סטנדרטיות והם לוקים בחסר בכל הקשור ל SEO .SEO הוא אחד הדברים החשובים ביותר שלא כולם מכירים מספיק טוב. מדובר בהתמחות בפני עצמה, ולכן חשוב לבחור בחברה לבניית אתרים עם מומחים בתחום שיודעים לעשות את זה נכון. כי בסופו של דבר, מה זה שווה אם יש לכם את האתר הכי טוב בעולם אם אף אחד לא מוצא אותו בחיפוש גוגל ?
  • Google my Business - מדובר בכלי שגוגל מאפשר לגולשים המחפשים את העסק שלכם לאתר בקלות את כל פרטי העסק החשובים כמו מספר טלפון, כתובת דוא"ל, כתובת אתר האינטרנט וכתובת הפיזית של העסק. הכלי הזה משדרג את חווית הלקוחות שלכם וגם על הדרך מייצר לידים ומושך לקוחות חדשים.

    social media
  • רשתות חברתיות - היום לא מספיק שיהיה אתר אינטרנט כי את זה כולם עושים. צריך גם נוכחות ברשתות החברתיות כיון שאלו עוזרות לשווק את העסק בחינם ובמינימום השקעה. לחברת איט מטרז בניית אתרים ניסיון רב בחיבור למדיה חברתית. נוכל לעזור לחבר את האתר שלכם לוואסטאפ, לפייסבוק, לאינסטגרם ועוד אחרים כדי להרחיב את החשיפה של העסק שלכם.

עשיתם את כל הצעדים האלו ? הצלחתם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם ?
מה נותר לעשות עכשיו ? 
  • לשמור על המבקרים באתר - אם כבר הצלחתם למשוך לקוח לאתר שלכם, אסור לאבד אותו וכעת ממש חשוב לשמור עליו בפנים. מחקרים וניתוח נתוני הרגלי גלישה באינטרנט מראים שגולשים מחליטים תוך מספר שניות אם הם רוצים להישאר באתר או לא. לכן חשוב מאד שדף האתר הראשי של העסק יהיה מרשים ועם נוכחות חזקה. חשוב למקם היטב את שם העסק באתר, לתמצת את המסר העיקרי של מהות העסק ולהוסיף תמונות איכותיות כדי לייצר חוויה חיובית בכניסה הראשונה לאתר וכדי לשמור על המבקרים בפנים. כמו כן, חשוב למקם את הלוגו של העסק במקום בולט בחלק העליון של האתר. כך תגדילו את הסיכויים שהמבקר יישאר באתר ואף יחזור אליו פעמים נוספות.
  • לעצב אתר שקל להתמצא בו - אתרים שקשה להתמצא בהם ולמצוא בקלות את מה שמחפשים הם אתרים עם אחוזי נטישה גבוהים, לכן חשוב מאד לבנות בצורה נכונה את אתר העסק כך שיהיה קל להתמצא בו. צריך לבצע חלוקה הגיונית של האזורים השונים באתר כאשר כל אזור מעביר את המסר שלו. החלק הראשון צריך למשוך את תשומת ליבו של הלקוח ולגרות את סקרונותו כדי לעודד אותו להישאר. החלק השני יכול להכיל את המוצרים למכירה או השירותים המוצעים ללקוחות. החלק השלישי יכול להיות גלריית תמונות שאספתם על העסק למשל.

  • אינטראקציה עסקית - אחת השיטות לשמור על הלקוח לאורך זמן, היא על ידי יצירת אינטראקציה עסקית.
    שואלים איך ? אפשר למשל על ידי הוספה לאתר צ'ט איטראקטיבי עם הלקוח. זה יוצר ערוץ נוסף לתקשר איתו מרחוק ובזמנים בהם הוא לא יכול לבקר בחנות הפיזית. סקרים מראים שצ'ט הוא אחד הכלים הטובים ביותר לשפר את חווית השירות ללקוח.

    רוצים עוד מידע ועזרה בבניית אתר אינטרנט עסקי ?
    צרו קשר עוד היום וללא התחייבות - נשמח לשמוע מכם!
 

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2083
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1933