איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

בין אם מדובר בחנות מסחר אינטרנטית ובין אם בממסד תעשייתי גדול, הגברת תעבורת אתרים היא יעד משותף בקרב בעלי עסקים ומשווקים רבים. אתר האינטרנט שלכם הוא חזית המכירה המקוונת שלכם, שבה המבקרים יכולים ללמוד עוד על ההיצע שלכם, לבנות אמון במותג שלכם ולבסוף להפוך ללידים וללקוחות.

מהי תנועה אורגנית?
בימים המוקדמים של פייסבוק וגוגל אדוורדס, הסיפוק המיידי של השקעת קצת כסף להבאת תנועה מיידית לאתר היה מושך ביותר, אבל זה לא בר קיימא. אמנם תקבלו תנועה מיידית, אבל מה קורה כאשר אתם מפסיקים לשלם? האם שוב ימצאו את התוכן שלכם ?

תנועה אורגנית פירושה שהתוכן שאתם מכניסים לאתר שלכם היום יניע תנועה מחר, בחודש הבא, בשנה הבאה, וכנראה אפילו בעוד מספר שנים מהיום. לכן זה שווה את המאמץ. אי אפשר לראות החזר מסוג זה מתנועה בתשלום.

דרכים להגדלת התנועה לאתר:
כשזה מגיע לתעבורה אורגנית יש דרכים טובות ויש דרכים טובות יותר. יש גם כמה דרכים נוראיות לחלוטין שיש להימנע מהן בכל מחיר. אם אתם מוכנים להשקיע זמן ומאמץ על מנת להגדיל את התעבורה האורגנית שלכם בצורה הנכונה, אלה הדברים שאתה צריך להתחיל לעשות:

צרו את התוכן הטוב ביותר האפשרי
יצירת תוכן למען יצירת תוכן לא יביא אתכם רחוק במיוחד. למעשה זה עלול אפילו לגרום נזק רב למוניטין שלכם. האתר שלכם מייצג את העסק שלכם. בהרבה מקרים זו הרושם הראשוני שיש ללקוח פוטנציאלי מהעסק שלך.

בדיוק כפי שלא הייתם מספקים מוצר או שירות ברמה נמוכה יותר, אסור לכם לפרסם פוסטים בבלוג באיכות נמוכה. תדרשו מעצמכם את התוכן הטוב ביותר שאתם יכולים לכתוב. זה לא צריך להפחיד אתכם, ההיפך, זה צריך להיות המינימום שכאשר אתם כותבים משהו כך שכשאתם מסתכלים על זה תוכלו להגיד: "כן! זה בדיוק המסר שרציתי להעביר! "

מה זה קשור להגדלת התעבורה האורגנית?
מנוע החיפשו של גוגל כיום כבר הגיע לרמה גבוה כך שהוא יכול לדת מתי לתוכן שלכם יש ערך גבוה כמעט כמו שבני אדם יכולים. תוכן באיכות מעולה מדורג טוב יותר, ובתורו מניע יותר תנועה אורגנית. זה גם סוג התוכן שאנשים ירצו לשתף בבלוגים שלהם וגם עם אנשים אחרים.
אז תנו את כל מה שיש לכם לפני שתלחצו על כפתור 'פרסם'.

השתמשו במשפטי מפתח ספציפיים
כולם רוצים להשתמש באותם ביטויי מפתח רחבים של שתיים או שלוש מילים מכיוון שהם נוטים להיות בעלי נפחי חיפוש גבוהים. הבעיה במשפטי מפתח רחבים אלה היא שהם תחרותיים ביותר. כל כך תחרותיים שאולי אין לכם סיכוי לדירוג גבוה בזכותם אלא אם תקדישו לזה חודשים מהזמן שלכם. במקום לבזבז את הזמן שלכם במשהו שאולי אפילו לא ניתן להשיג, הגדילו את הטראפיק לאתר שלכם על ידי משפטי מפתח מאוד ספציפיים.

לדוגמה, אם אתם בעלי לקידום אתרים, אל תטרחו לנסות להשתמש במונח "סוכנות לקידום אתרים". רוב הסיכויים שלעולם לא תגיעו למקומות הראשונים שכבר מדורגים גבוה בחיפוש מונח זה. במקום זאת, צמצמו אותו, היו ספציפיים יותר על ידי הכוונה למה שבדיוק אתם מספקים בסוכנות. לדוגמה: "סוכנות קידום אתרים ברמת גן, ישראל".

אפשר להיות אפילו יותר ספציפיים על ידי צמצום קהל הלקוחות. האם יש קבוצת לקוחות ספציפית שאתם נוטים לשרת? נסו לכלול זאת במשפט המפתח שלכם. לדוגמה: "סוכנות קידום אתרים ללא מטרות רווח ברמת גן, ישראל." זהו משפט מפתח שיש סיכוי גבוה יותר שתדורגו גבוה בזכותו. שלא לדבר על זה שזה גם ימשוך תנועה אורגנית ממוקדת יותר מאשר משפט מפתח רחב כמו "סוכנות קידום אתרים".

נסו להשתמש בביטויי מפתח דומים ככל האפשר למה שהמשתמש בפועל היה מקליד במנוע חיפוש. משתמשים מבצעים חיפושים באינטרנט באופן דומה לאיך שהם מבצעים מילולית שאלה. מחקרים הראו כי משפטים ארוכים וספציפיים מניבים תוצאות בשל רלוונטיות רבה יותר ופחות תחרות.

כתבו בעקביות
נסו לא לחשוב יותר מדי על הימים והשעות "הטובים ביותר" לפרסם פוסט בבלוג. רק תנסו להיות עקביים. השתדלו להעלות פוסט פעם בשבוע לכל הפחות. באופן אידיאלי כמה שיותר יותר טוב, אבל אם אתם מנהלים עסק במקביל קשה לפרסם לעתים קרובות יותר מבלי להעסיק כותבי תוכן.

מנועי חיפוש אוהבים אתרים המתעדכנים לעיתים קרובות, וחשוב מזה, גם משתמשים. אתר שמתעדכן בעקביות אומר למשתמשים שאתם רציניים בנוגע לתוכן שלכם, שהתוכן הוא טוב, וזה הופך את האתר להיות שווה עבורם להשקיע את זמנם בקריאתו. כאשר העדכונים עקביים, אנשים חוזרים, וזה מה שמשדל אותם לשתף את התוכן שלכם, לאהוב אותו ולספר על כך לאחרים. כל אלה הם אותות המסייעים להגדלת הטראפיק לאתר שלכם.

בלוג אורחים לתנועה - לא קישורים
בלוג אורחים אך ורק לקישורים הוא אסטרטגיה פגומה מכיוון שערכם של קישורים אלה יורד. עם זאת, בלוג אורחים לתנועה הוא עדיין אסטרטגיה משתלמת להפליא. אף על פי שלקישור הזה שאתם מקבלים בסוף פוסט אורח אין ערך כמו שהיה בעבר, עדיין יש לו ערך לחשיפת התוכן שלכם לקהל חדש.

יש לה גם את ערך התנועה שמקורו בפרסום באתר בעל תעבורה גבוהה. עם זאת, יש לזכור כמה שיטות עבודה מומלצות בעת פרסום אורחים:
• כוונו לאתרים מוסמכים עם תוכן איכותי ומספרי תנועה הגונים.
• בלוג אורחים באתרים שהם בנישה שלכם. לפרסם אורחים באתרים פופולריים אין הרבה משמעות אם אתם לא מגיעים לקהל האידיאלי שלכם.
• קדמו את הודעות האורח שלכם כפי שהייתם עושים אילו הייתם מפרסמים בעצמכם. זה מראה לאתר השני שאתם באמת מעריכים את ההזדמנות לפרסם בבלוג שלהם.
• בדקו את הפוסט באופן קבוע והגיבו להערות. באופן אידיאלי, אתם רוצים שהמבקרים שלהם יהפכו למבקרים שלכם. תגובה להערות היא דרך מצוינת להתחיל את הקשר הזה.

אל תכעיסו את גוגל
להכעיס את גוגל זה כמו לנשוך את היד שמאכילה אותך. לרוע המזל, כמה מקדמי אתרים עדיין אוהבים לבדוק את הגבולות של מה שהם יכולים ומה לא יכולים לפרסם. הגברת התעבורה האורגנית צריכה להיעשות תמיד מבחינה אתית, אחרת תקבלו עונש של Google במוקדם או במאוחר.

להלן מספר עצות להימנעות מעונשים אלה:
• אל תסמכו על קישורים זולים.
• לעולם אל תשלמו על קישורים באתר שלכם.
• אל תשתמשו בטקסט בשפה מלוכלכת.
• אל תפרסמו תוכן גנוב.

סיכום:
עבודה קשה מניבה את התוצאות הטובות ביותר - אם אתם רוצים להגדיל תנועה אורגנית לאתרכם, תצטרכו לעבוד בשביל זה. המשמעות היא לתת את מירב המאמצים בכל פעם, ללכת על הזדמנויות שהמתחרים פספסו, להיות עקביים, להתארח בבלוגים אסטרטגיים ולהישאר בצד הטוב של גוגל.

אמצו את הטרחה היומיומית של יצירת תוכן נהדר המסייע למשתמשים ונותן מענה למה שהם מחפשים. בסופו של דבר זה יניע לאתרכם יותר תנועה אורגנית. עם זאת, בניית תנועה אורגנית היא אכן קשה ותובענית, לכן אם בכל זאת תהיו מוכנים לשלם עבור הגדלת הטראפיק לאתרכם, ישנן אופציות מלאכותיות להבאת תנועה לאתר. לדוגמה, ישנו שירות הבאת תנועה אורגנית בתשלום שבעיקר משמש לבדיקת עומסים ושיפור מדדים של האתר.

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2068
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1925