מדריך מהיר להתנהגות צרכנים במהלך COVID-19
אתה יודע כיצד הקורונה משפיעה על העסק שלך. אבל האם אתה שוקל כיצד זה משפיע על הלקוחות שלך? התנהגות הצרכן מראה כמה מגמות חדשות בעידן COVID-19. זמנים לא בטוחים באים לידי ביטוי בהתרחקות של צרכנים מהוצאות אימפולסיביות וקנייה אישית. במקום זאת, רבים חושבים מחדש על האופן שבו הם קונים ומה הם קונים - מה שאומר שהעסק שלך אולי צריך להתאים את האסטרטגיה שלך. בואו נסתכל על ארבע המגמות ההתנהגותיות העיקריות שמציגים הצרכנים של ימינו
מגמה מס 1: הפחתה בהוצאות
המהדורה הראשונה של מדד הצרכנים העתידי EY סקרה כמעט
5,000 צרכנים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת וגרמניה. המחקר הראה שכ- 27% מהצרכנים
מקצצים בצורה משמעותית בהוצאות שלהם. הם עלולים לחוות מצוקה כלכלית עקב אבטלה, או
שהם עשויים פשוט להיות חרדתיים מלבזבז יותר מדי בזמני משבר וחוסר ודאות.
איך זה משפיע על העסק שלך: צרכנים אלה לא מבזבזים הרבה עכשיו, אבל זה לא אומר שהם לא קונים. יכול להיות שהם חוסכים כסף לרכישה גדולה לאחר שהאקלים הכלכלי ישתפר. הם שמים לב גם לאיך המותגים מתנהלים בזמן המגפה. השקיעו עכשיו באסטרטגיית בניית המותג שלכם ושמרו על נוכחות תומכת עבור צרכנים האלו.
מגמה מס 2: עסקים כרגיל
מדד הצרכנים העתידי של EY גילה שכ- 26% מהצרכנים ממשיכים לעשות קניות ולבלות כרגיל - אם כי הם עשויים לעשות
קניות ברשת לעתים קרובות יותר. צרכנים אלה ככל הנראה לא חוו הפסד בהכנסה, והם רוצים
להמשיך בשגרה הרגילה שלהם ככל האפשר.
איך זה משפיע על העסק שלך: אם עדיין לא עשית זאת, עכשיו זה הזמן המושלם להשיק אתר סחר אלקטרוני ולהרחיב את אפשרויות המסירה והאיסוף. צרכנים שרוצים להמשיך לרכוש את המוצרים והשירותים הרגילים שלהם, מחפשים דרכים להשיג אותם גם עם ההגבלות הקיימות. הנגשת יכולת זאת והפיכתה לקלה ונוחה יותר, מגדילה את סיכויים להפוך לקוחות פוטנציאלים לצרכנים.
מגמה מס 3: חסוך ואגור
רוב הצרכנים (35%) חוששים מפני
המגפה והעתיד הכלכלי. הם עשויים לחיות מחסכונות או לדאוג למיתון הממשמש ובא. כרגע הם
מצמצמים את ההוצאות שלהם, והם מעדיפים פריטים חיוניים כגון מצרכים. צרכנים אלה נוטים
יותר לחוש דחף להצטייד או להזמין כמות גדולה.
איך זה משפיע על העסק שלך: אם אתה מציע מוצרים ושירותים חיוניים, שקול להציע מודל מנוי או הנחה בכמות גדולה כדי לפתות צרכנים שחושבים לטווח ארוך. כמו במגמה מס 1, הקדש זמן לבניית המותג שלך והראה שאכפת לך מהלקוחות שלך. אם אתה יכול, תציע תוכניות שירות בתשלום מופחת או הנחות על מוצרים חיוניים.
המגמה האחרונה מתארת את הצרכנים שמתבודדים
בבית. רבים מהם עובדים מרחוק. צרכנים אלה (11%) מקדישים יותר זמן לקניות
באינטרנט, ורמות ההוצאות שלהם גבוהות מהרגיל. הם עשויים להשתמש בשירותי משלוח עבור
פריטים בסיסיים, גולשים ברשתות החברתיות בתדירות גבוהה יותר וקונים באינטרנט בכיף.
איך זה משפיע על העסק שלך: תוכל ליצור קשר עם צרכנים אלה דרך אתר הסחר אלקטרוני שלך, ועליך למנף שיווק ופרסום ברשתות חברתיות כדי להעביר תנועה לחנות המקוונת שלך. ודא שאתה מציע משלוח מהיר, כיוון שרבים מהצרכנים הללו מצפים לסיפוק מיידי. שקול להציע משלוח חינם או הנחות אחרות כדי לפתות אותם.
לסיכום
צרכנים מגיבים באופן שונה למגפת ה- COVID-19. חלקם מודאגים מחשיפה אפשרית
ונשארים בבית; אחרים עובדים מהבית ומנצלים את שירות המשלוח. אנשים רבים מודאגים
מכספיהם ומהאקלים הכלכלי, המפחית סיכויים לבזבוז, בעוד שאחרים מנצלים את ההזדמנות
הזו כדי לקנות לפי ליבם. אתר הסחר האלקטרוני שלך ואסטרטגיית השיווק שלך צריכים לקחת
בחשבון את כל המגמות הללו כדי למקסם את ההכנסה שלך בעידן COVID-19.
זקוק לעזרה באסטרטגיית המסחר האלקטרוני
שלך?
איט מטרז בניית אתרים מביאה את המומחיות שלה לשולחן.