האם בניית אתרי וויקס זאת טעות ?

האם בניית אתרי וויקס זאת טעות ?

הגיע הזמן להקים את האתר העסקי החדש שלך, ואתה מתלבט אם יהיה קל וזול יותר לעשות זאת בעצמך. בוני אתרים מסוג "עשה זאת בעצמך" קיימים בכל מקום, ומבטיחים אתרים מהירים ויפים, אבל, לא רק שלבונים אלה כמו וויקס (Wix) חסרים כמה פיצ'רים חשובים, אלא שהם גם עלולים לפגוע בעסק שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד למה.

זה לא תומך בקידום אתרים

הדירוג הגבוה ביותר עבור מילות המפתח היעד שלך חשוב להשגת תנועה חדשה לאתר שלך. רבים מבוני אתרי ה- DIY מייצרים אתרים שנראים נהדר על פני השטח, אך כמו מכונית נוצצת עם מנוע ישן, הם לא בנויים לעבור מרחק.

כשמסתכלים "מתחת למכסה המנוע" של אתר שנבנה עם Wix, מגלים ליקויים במבנה הכותרות, אלמנטים של הדף שלא הוצבו במקום, וטקסט ותמונות שלא ניתנים לניתוח. אתה יכול להגדיר ידנית כמה אלמנטים שחשובים עבור SEO, כמו תיאור המטא שלך, אך גוגל תמיד יתעדף דף הבנוי טוב על פני אחד המלא בשומנים. ואכן, אתרי DIY רבים מתמקדים יותר מדי בתמונות, גרפיקה ואפקטים מיוחדים ולא בתוכן ש- Google יכול לסרוק ולהעביר כתוצאות חיפוש אטרקטיביות. 

זה מאוחסן באופן פרטי

הנתונים של אתר וויקס קשורים לפלטפורמה. אם תגדיר אתר באמצעות WordPress, תמיד תוכל לייצא את הנתונים לפלטפורמה אחרת. המשמעות היא שאם תחליט לשנות או לשדרג את האתר שלך, תוכל לייצא את התוכן שלך בקלות. עם Wix זה לא כך, כי הם מטמיעים את התוכן שלך בתכנה שלהם כחלק מהאחסון שלהם. פיתוח מחדש של אתר ה- DIY שבנית אומר שתצטרך להקים כל עמוד באתר מחדש.

הנתונים של אתר WIX קשורים לפלטפורמה 

Wix אולי נראים זול בהתחלה, אך עלויות התחזוקה מצטברות במהירות. לדוגמא, Wix מחייב אותך לשלם יותר בתשלומים חודשיים עבור כל תכונה שתוסיף לאתר. אם אתה מוסיף חנות, פורטל תשלומים, ניתוחים, דומיינים מותאמים אישית וכל היסודות של אתר מסחר אלקטרוני, אתה כבר תשלם עד $49 בחודש, בניגוד לרישום או חידוש דומיינים שנתי ו-  13 $ בחודש לחבילת אחסון ב-  GoDaddy. ומכיוון שאתר שנוצר עם בונה DIY לעיתים קרובות אינו מדרג גבוה או מניב המרות, הוא לא יניב הכנסות כה רבות. זה אומר שאתה יכול לשלם יותר על בסיס שנתי על תוצאות פחות טובות.

זה מגביל התאמה אישית

כמו ב WordPress, ב Wix מציעים ערכות נושא שהוכנו מראש עם אפשרויות התאמה אישית. זה בסדר גמור עבור אתרים פרטיים, אבל האתר העסקי שלך צריך לקדם את המותג שלך, ולא להתפשר עליו. אם אינך יכול להשתמש בגופנים או בצבעים שבחר מעצב המותג שלך, למשל, אתה מצמצם את הנוכחות הדיגיטלית שלך.

כמו כן, חלק מרכזי באופטימיזציה של המרות הוא עיצוב דפים לתוצאה ספציפית. באמצעות Wix, אין דרך קלה להגדיר דפי מוצר, משפכים או דפי שירות העונים על צרכי השיווק הייחודיים שלך. צריך להתאים את קהל היעד ואת היעדים שלך לתבנית plug-and-play. האתרים עם הביצועים הטובים ביותר יוצרים מפגש בין תוכן לעיצוב בשביל לתמוך ביעדים שיווקיים, ולא מסתמכים על עיצוביים גרנריים. (חוץ מזה, לאתרי DIY לרוב ביצועים גרועים במכשירים ניידים).

סיכום

הבעיה העיקרית עם בוני DIY היא בדיוק זאת - הם מפרסמים אתרים הנבנים "בקלות". בכדי להשיג תוצאות באתר העסק שלך, נדרשת עבודה. אם אתה מחפש קיצורי דרך , אתה מדלג על שלבים קריטיים בתהליך הפיתוח: מיפוי תוכן, אסטרטגיית SEO, אופטימיזציית המרות וכו'. האתרים הטובים ביותר הם אתרים שנבנו לאחר תכנון קפדני. כל היבט באתר שלך, החל מהקוד החיצוני וכלה בתמונות הבאנר הגדולות, צריך להיות מכוון ליעדי השיווק שלך. זה אומר שזה שווה את הזמן ואת הכסף שאתה משקיע באתר מקצועי. האתר שלך הוא כלי מכירה העובד 24/7, והוא ראוי למשהו טוב יותר מאשר מבנייה מהירה של DIY. אתר שנבנה בהתאמה אישית יכול בדרך כלל להחזיר את ההשקעה בטווח הארוך.

לקבלת עיצוב ופיתוח אתרים מקצועי המתחבר לאסטרטגיה השיווקית שלך, פנה אל חברת איט מטרז. הצוות המקצועי שלנו מוכן להעניק לעסק שלך נוכחות דיגיטלית איתנה.

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2081
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1929