איך לבחור חנות לסחר אלקטרוני אונליין המותאמת ביותר לעסק שלך בשנת 2024

איך לבחור חנות לסחר אלקטרוני אונליין המותאמת ביותר לעסק שלך בשנת 2024

לכל פלטפורמה יתרונות משלה, אבל שאלת השאלות הנכונות עבור הצרכים העסקיים הספציפיים שלך היא קריטית לצמיחה העתידית של המותג שלך.

סיימת פיתוח של המוצר שלך, בחנת אותו בשוק בהשקה רכה וכעת אתה מוכן לבנות את החנות המקוונת שלך. יש לך מותג, מלאי ומודל עסקי לצאת לשוק. עכשיו הגיע הזמן להחליט באיזו פלטפורמת סחר אלקטרוני להשתמש עבור החנות המקוונת שלך ובשביל למכור את המוצרים שלך.

יש אינספור פלטפורמות למסחר אלקטרוני בין אם אתה עסק קטן או קמעונאי גדול, ואיזו מהן מתאימה או לא מתאימה לך תלויה בסופו של דבר בצרכים העיקריים של הלקוחות שלך ובאופן שבו העסק שלך יתמוך באופן חריג בצרכים שלהם. להלן ארבע פלטפורמות מובילות שיש לקחת בחשבון - עם סקירות כלליות שיעזרו לך לשקלל את היתרונות והחסרונות של כל אחת:

SHOPIFY 

Shopify מפעילה יותר מחצי מיליון עסקים עם למעלה ממיליון משתמשים פעילים. מוצרים בשווי כולל של 40 מיליארד דולר כבר נמכרו בפלטפורמה שלהם והם ממוצבים כמובילי השוק בסחר האלקטרוני.

היתרונות: מתאים למתחילים ולחובבי רשת כאחד, ניתן להקים את Shopify במהירות, יש לו תבניות יפות מבחינה ויזואלית, ביצועים מהירים ומחיר סביר, עם חבילות החל מ- 29 $ לחודש. יש להם מגוון רחב של ערכות לבחירה ותאימות להרבה אפליקציות המאפשרות לך לפקח על מלאי, דרופ-שיפנג(dropshipping), הפעלת קמפיינים למיקוד מחדש ועוד אחרות דרך חנות האפליקציות של Shopify.

החסרונות: החיסרון הגדול ביותר בשימוש ב- Shopify הוא עמלת העסקה שמטפלים בה אם אתה משתמש בחשבון סוחר של צד ג' או בספק תשלום סחר אלקטרוני במקום בפתרון הביתי שלהם שמופעל על ידי Stripe. הרחבות רבות דורשות השקעה נוספת. בנוסף, אם אינך יודע לעבוד עם "Liquid", שפת תכנות הייחודית שלהם, תצטרך לשלם עבור התאמה אישית.

MAGENTO

מג'נטו בבעלות אדובי, היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני עם קוד פתוח, ידועה באמינותה, ניתנת להרחבה ומונה חברות גדולות כמו קוקה קולה, HP, Canon ובורגר קינג כלקוחותיה.

היתרונות: הפלטפורמה מודולרית, עשירה בתכונות ומיועדת לצמוח עם העסק שלך, למג'נטו יש טונות של הרחבות שמאפשרות התאמה אישית פרטנית והיא זמינה בגרסה מתארחת (hosted) הניתנת להשכרה או בהתקנה המתארחת בעצמה (self-hosted). הגרסה הבסיסית שלה היא בחינם.

החסרונות: מג'נטו היא אמנם הבחירה הנכונה עבור עסקים גדולים עם חנויות סחר אלקטרוני בהיקפים גדולים, אך מרבית העסקים הקטנים והבינוניים יגלו שההתקנה שלה מסובכת, תגי המחיר יקרים ודרישות התכנות הן טכניות במיוחד ומרתיעות. הגרסה הארגונית של מג'נטו עולה מינימום 20,000 $ לשנה.

WOOCOMMERCE

תוסף הוורדפרס החינמי בקוד פתוח וקל לשימוש של WooCommerce, הכולל עגלת קניות פונקציונלית עם gateway תשלום מאובטח שעובד טוב מאוד ביחד.

היתרונות: התקנה ושימוש ב- WooCommerce היא בחינם. זו אפשרות נהדרת עבור מוכרים שמעדיפים להשתמש באתרי וורדפרס ומתכננים שיהיה להם אתר מסחר אלקטרוני רק בנפח נמוך יותר.

החסרונות: עליכם להכיר את וורדפרס בכדי להשתמש ב- WooCommerce, הדורש תוסף נוסף כדי שיהיה לו חנות מקוונת רבת ספקים. האשמה הגדולה ביותר של WooCommerce היא חוסר המדרגיות, כלומר כאשר העסק שלנו, מספר המוצרים והלקוחות שלנו מתחילים לחרוג בנפח מסויים, WooCommerce נתקע ובגדול.


BIGCOMMERCE

מחנויות קטנות ועד ענקיות הרכב טויוטה, ביג-קומרס תידלקה את פעולות המסחר האלקטרוני בכל הגדלים. עם הרבה תבניות להתאמה אישית לבחירה, תמיכת לקוחות טובה והדרכות אינפורמטיביות שיעזרו לך להשתמש בה, BigCommerce היא פלטפורמה קלה לשימוש.

היתרונות: פלטפורמה נהדרת לכל מי שרוצה אתר מסחר אלקטרוני עמוס בתכונות הניתנות להתאמה אישית, BigCommerce מבטלת את הצורך בקוד תכנות, תוספים מורכבים ועוד מכשולים טכניים.

החסרונות: BigCommerce אינה מציעה הרבה מהתמיכה הדרושה לחנויות רב-ספקיות כמו אמזון.  חסרים לה גם ערכות בחינם, כלומר אתה צריך להשקיע באופציית פרימיום.


אין פתרונות חד-פעמיים המתאימים לכל עסק מסחר אלקטרוני. מודלים תפעוליים שונים, גודל העסק וניואנסים אחרים דורשים פלטפורמות מסחר אלקטרוני המתאימות לצרכים הספציפיים שלך. בין אם אתה מחליט להקים צוות פיתוח אתרים שיארוז אותו ויגיש אותו בצורה אופטימלית או רוצה לעשות זאת בעצמך, ההיבט הקריטי ביותר בתהליך זה הוא קביעת יעדי הצמיחה העיקריים של העסק שלך וקביעת הדרכים היעילות ביותר למינוף כלי השיווק של פלטפורמת האינטרנט שלך כדי להשיג אותם.

מחפש חברה דינמית, ומצליחה שתסייע לך לעלות למסלול הנכון להצלחה בשנת 2020 בתחום הסחר האלקטרוני?

דבר עם הצוות שלנו.

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2073
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1926