איך ליצור אסטרטגיית קישורים חיצוניים טובה לשיפור SEO

איך ליצור אסטרטגיית קישורים חיצוניים טובה לשיפור SEO

השם המקורי של גוגל היה Backrub, מכיוון שקישורים חיצוניים (backlinks) היו הגורם שהכריע באופן שבו מנוע החיפוש זיהה תוכן איכותי. כיום האלגוריתם של גוגל הרבה יותר מתוחכם, אך קישורים חיצוניים עדיין חשובים - אך הם חייבים להיות מהסוג הנכון. האם אסטרטגיית הקישורים החיצוניים שלך עומדת ברף הנדרש ? לגוגל נודע כי אנשים רבים ייצרו בלחץ קישורים חיצוניים כדי לשפר את הדירוג שלהם. כעת, אסטרטגיות כמו רשתות בלוגים פרטיים וספאם של תגובות יכולות לפגוע בדירוג שלך במנועי החיפוש. אז מה הדרך הנכונה לבנות קישורים נכנסים? בואו נראה.

הפוך את האתר שלך לתומך בקישורים

אם האתר שלך לא מאורגן או מלא בקישורים שבורים, סביר להניח שאתה לא תקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, ואתרים אחרים לא ירצו קישורים לאתר שלך. שווה לך להשקיע את הזמן והמאמץ  ביצירת אתר הבנוי היטב עם מבני כותרות ברורים, תוכן בעל ערך רב וארגון עקבי. וזכור, קישורים שבורים מסמנים לגוגל שהאתר שלך לא מעודכן וישצריך להוריד אותו בדירוג ובתוצאות החיפוש.

בצע ביקורת יסודית באתר שלך והסר כל תוכן מסורבל, זבל או מיושן. ודא שאתה מייעל את כל הדפים שלך למנועי חיפוש באמצעות מבנה כותרת לוגי, קוד עדכני ותוכן שמנותח בקלות. לאחר שהקלת גם על בוטים וגם על גולשים אמיתיים לנווט באתר, תהיה מוכן להתחיל לעקוב אחר קישורים חיצוניים איכותיים.

הקם קישורים חיצוניים לאט

זה מפתה לנסות להקים את הקישורים החיצוניים שלך ברגע פרסום הפוסט שלך. למרבה הצער, זה יכול להפעיל את מערכת הדגלים האדומים של גוגל ועלול לפגוע בדירוג שלך - או אפילו לגרום לגוגל להסיר את האינדוקס של הדף שלך! אל תשתולל ביצירת קישורים חיצוניים באתרים שונים. במקום זאת, תן דגש על יצירת אינדקוס הדף שלך על ידי גוגל. זה הצעד הראשון להשגת קישורים חיצוניים אמיתיים מאתרים איכותיים.

חפש את הדף שלך ב- Alexa.com או שתף אותו בגוגל פלוס כדי להתחיל את התהליך. טקטיקות אלה עוזרות לבוטים של גוגל לסרוק את הדף שלך במהירות רבה יותר. לאחר שתסיים, תוכל לפנות לאתרים חשובים ובעלי סמכות גבוהה ולהתחיל לבקש קישורים חיצוניים לאתר שלך. אסטרטגיה אחת עוצמתית ויעילה היא לפנות לאתרים עם קישורים שבורים ולהציע את התוכן האיכותי שלך כתחליף.

התמקד ביצירת ערך

הקישורים החיצוניים הטובים ביותר הם אלה שאנשים אחרים יוצרים עבורך. בעולם אידיאלי, לעולם לא תצטרך להמשיך בקישורים חיצוניים. התוכן שלך פשוט כל כך טוב שאנשים אחרים מקשרים אליו ומגדילים את דירוג האתר שלך. החדשות הטובות הן שזה אכן קורה אם אתה הופך את האתר שלך למשהו שאנשים רוצים לקשר אליו. התוכן הוא העיקר ולכן, וודא שהאתר שלך מסודר, קל לקריאה ומלא בתוכן מעניין וסמכותי.

אחת הדרכים להגדיל את הקישורים החיצוניים של האתר שלך ולעודד קישורים חיצוניים מרובים ואיכותיים היא ליצור עמודי תוכן, המכונים גם הודעות אבן פינה. אלה מקורות מידע מוסמכים שתוכלו להפיץ לצורות שונות של תוכן, כולם מצביעים זה על זה. זוהי דרך להגביר את דירוג הדפים שלך מבלי לבטל את מילות המפתח הממוקדות שלך.

סיכום

חלק גדול מהשגת קישורים חיצוניים איכותיים היא פשוט לייעל את האתר שלך עם תוכן איכותי. מרבית המאמצים לבניית קישורים שהיו מקובלים פעם יכולים להפעיל את האלגוריתם של גוגל בצורה לא נכונה, לפגוע בדירוג שלך ולהפחית את סמכות האתר שלך. הדרך הטובה ביותר לבנות קישורים היא להכיל תוכן שאנשים רוצים לקשר אליו.

אתה עדיין יכול לחפש באופן פעיל קישורים חיצוניים מאתרים אחרים, אך חשוב לוודא כי אותם אתרים הם בעלי סמכות גבוהה ויכולים לספק לך קישור ממוקד ועשיר במילות מפתח. זה אומר שרשתות בלוגים פרטיים וחוות קישורים פשוט לא יעבדו יותר. התמקדו בבניית שותפויות עם מפרסמי תוכן אחרים ויצירת תוכן שיהיה שימושי לאחרים - וצפו בקישורים החיצוניים שלכם גדלים בצורה אורגנית.

רוצה להיות בטוח שהאתר שלך מותאם למנועי חיפוש ומוכן לקישורים חיצוניים ? מומחי ה- SEO שלנו ב- איט מטרז ישמחו לעזור.


שתף עם חברים:

(0) תגובות והערות:

כתוב תגובה או הערה:

יש להזין שם
יש להזין הערה