4 דרכים אפקטיביות להגדלת רשימות התפוצה שלך

4 דרכים אפקטיביות להגדלת רשימות התפוצה שלך

אתה בטח יודע ששיווק בדוא"ל הוא דרך עוצמתית להגיע לקהל שלך, עם החזר השקעה של 3800 אחוז! אבל האם אתה יודע לבנות רשימת תפוצה של אנשים שאכפת להם מהעסק שלך? במשך שנים רכשו משווקים רשימות תפוצה של אנשים ושלחו דוא"ל שהפציץ משתמשים עם מכירות. כעת אנו יודעים שזו הדרך הלא נכונה לעשות זאת. רשימות שנרכשו פוגעות במוניטין של המותג שלך, בעוד שלרשימות אורגניות שיעור המעורבות והתגובות למייל טוב בהרבה. להלן שלוש הדרכים המובילות להגדיל את רשימת התפוצה עם אנשים שישמחו לקבל את הדוא"ל שלך.

הפץ "מגנט-לידים"

מגנט ללידים הוא כל "מבצע חינם" שתציע לאנשים בתמורה לקבלת כתובות הדוא"ל שלהם. מגנטי-לידים נפוצים כוללים ספרים אלקטרוניים, דפי עבודה ותבניות. מגנט-לידים זה דרך נהדרת לפתות אנשים למסור את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם.

אלו שמוסרים את כתובת המייל שלהם מרצונם החופשי נוטים יותר להיות מעורבים בקמפיינים שלך מאשר אלו שלא מצפים לשמוע ממך. זו הסיבה שהאסטרטגיה הזו יעילה הרבה יותר מאשר לשלוח דוא"ל לרשימה שנקנתה. 

עם זאת, יש כמה שיטות עבודה מומלצות שעליך לבצע כדי למקסם את התוצאות שלך:

תן תצוגה מקדימה של מגנט-הליד כדי שאנשים יוכלו לראות מה אתה מציע

צרכנים הם עם סקפטי, אפילו לגבי מבצעי חינם, אז כדאי לסגנן את התוכן שלך ולהלהיב אותם. לא רק להבטיח להם ספר אלקטרוני בחינם ולא לתת שום הצצה למה הם יקבלו.

השתמש בתהליך הצטרפות משולב מייל אישור

תמיד יגיעו משועממים שרק רוצים לקבל דברים בחינם - או בוטים שמזרימים כתובות דוא"ל לטופס איסוף הלידים שלך. אל תבזבז של זמן וכסף בשיווק בדוא"ל. שלח למנויים חדשים דוא"ל המבקש מהם לאשר את חברותם ברשימה שלך.

הסבר לקהל היעד שלך למה לצפות

הסבר בפני הלידים שלך שבנוסף למגנט-הלידים כי תשלח להם תוכן חשוב. על ידי ניהול הציפיות, תוכל להימנע מביטול מנויים ולהתחיל לבנות קהילה סביב המותג שלך.

בצע את הטיפים הבאים כדי להפחית את שיעור ביטול המנויים שלך ולגרום לקהל שלך להרגיש מיוחד.


הצע הרשמה למכתב עלון תחתון התוכן שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר להראות שיש לך תכנים שכדאי לקרוא היא לפרסם בלוג. בין אם אתם מארחים אותו בעצמכם ובין אם אתם מפרסמים בפלטפורמה כמו Medium, תוכלו להעביר את הקוראים לטופס ההרשמה לרשימת התפוצה שלכם. זוהי דרך זולה ביותר להגיע לאנשים שאולי לא יראו אחרת את התוכן שלך.

חבר תקציר לקריאה-לפעולה שתגרום לקורא להרגיש כאילו הוא לא יכולים להרשות לעצמו לפספס את התוכן הנוסף שלך. השתמש בשפה כגון "הצטרף" ו"אל תחמיץ "כדי לגרום להם להתרגש לשמוע ממך.

לאחר מכן, כלול את call to action) CTA) בתחתית ההודעות בבלוג שלך. הפוך את ההצטרפות לרשימה שלך לקלה ופשוטה; שם וכתובות הדוא"ל שלהם צריכים להספיק. אתה לא רוצה לשלוח אותם לטופס הרשמה ארוך שמפחיד ומבריח אותם.

העבר תנועה מהמדיה החברתית לרשימת התפוצה שלך

קבלת הרשמות לרשימת תפוצה מהמדיה החברתית היא טריקית אך אפשרית. רוב האנשים מניחים שהם יראו את התוכן שלך אם הם עוקבים אחריך, ולכן אין צורך מבחינתם להצטרף לרשימת התפוצה שלך. הסוד הוא לשכנע אותם שקמפיינים הדוא"ל שלך מכילים תוכן בעל ערך רב השונה מהמדיה החברתית שלך.

הנה מספר דרכים להשיג הרשמות ממדיה חברתית:

תציע הנחה

תפתה מנויים חדשים עם הבטחה לקופון הנחה, הרשמה מוקדמת למכירות וכן הלאה. הקפד להודיע ​​להם שהם יכולים לצפות להטבות רגילות על ידי הצטרפות לרשימת התפוצה שלך.

קדם את מגנטי-הלידים שלך

בעוד שרוב מגנטי-הלידים "חיים" בדף נחיתה או בחלון פופ-אפ, אתה יכול להדגיש אותם ברשתות החברתיות, ואז להשתמש בקישור הפרופיל שלך כדי להניע הרשמה לרשימת התפוצה.

גירוי באמצעות תוכן בלעדי

השתמש באפקט החשש של עוקבי המדיה החברתית שלך להחמיץ  ובהצצות לתכנים שמגיעים בדוא"ל בלבד. לאחר מכן, כלול קישור לטופס ההרשמה שלך בפוסט.

היופי במדיה החברתית הוא שאתה יכול לגשת לקהל רחב שאולי לא יחשף בשום דרך אחרת לתוכן שלך. על ידי שימוש בפוסטים החברתיים שלך לקידום רשימת התפוצה שלך, תוכל ליצור לידים נוספים ולעורר עניין רב יותר במותג שלך.

זכור להתייחס למנויים שלך כמו אל קהילה

כשאתה שולח תוכן לרשימת תפוצה שלך, הקפד להתאים אישית כל דוא"ל שיעזור למנויים שלך להרגיש מיוחדים. זה ההבדל בין הודעות דוא"ל זבל לתוכן בעל ערך מוסף. כל האסטרטגיות המפורטות לעיל נועדו לעזור לך לבנות קהילה באמצעות דוא"ל, כך שכל אחד מהקמפיינים שלך צריך להיות מותאם אישית מאוד וממוקד לתחומי העניין של הנמענים.

סיכום

שיווק בדוא"ל טומן בחובו פוטנציאל עצום להתחבר לקהל שלך בצורה משמעותית. במקום להגביל את מסעות הפרסום שלך לאימיילים עם רשימת תפוצה מנותקת, תציע למנויים שלך תוכן בעל ערך מוסף ותגרום להם להרגיש חלק מהקהילה שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שחרור מגנטי-לידים העונים על צרכי קהל היעד שלך, ואז קידום רשימת התפוצה שלך ברשתות החברתיות ובבלוגים שיגרמו לאנשים להתרגש מהמותג שלך. כל האסטרטגיות הללו עובדות יחד כדי לעזור לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך ולהקים קהילת מותג.

רוצה להגדיל את רשימת התפוצה ולהגביר את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך?

איט מטרז כאן כדי לעזור.


תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2099
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1945