קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

כיום כל סלבריטאי מתהדר בכך שיש לו הרבה עוקבים והוא מקבל על כל פוסט המון לייקים ויש אחריו הרבה עוקבים. עוקבים רבים ולייקים רבים הם רמזור עבור גולשים ברשת החברתית וכאשר גולשים רואים פוסט בפייסבוק שיש לו תגובות רבות הם מסיקים באופן בלתי מודע שיש כאן משהו מעניין וברצונם לקרוא ולראות מה קורה שם ולהיות חלק מההמון. לכן לא רק שלייקים ועוקבים רבות הן עדות להצלחה של הפוסט ברשתות החברתיות, הן גם מסייעות לנו לעורר עוד עניין ולמשוך את תשומת לבם של משתמשים אחרים אשר עשויים להיחשף לפוסט.

פתחתם דף בפייסבוק או באינסטגרם ואתם רוצים ליצור בו ענין כדי לקדם את העסק שלכם, המותג שלכם וכדומה. ביקשתם מכמה חברים טובים שיעשו לכם לייק ושיכתבו תגובה וגם מגיעים אליכם כמה עוקבים שהגיעו בלי מאמץ.  אבל הדף לא ממריא. מה עושים? 

קניית עוקבים ולייקים היא היכולת הראשונית ליצור קהל עוקבים וקבלת לייקים רבים בקלות יחסית ובזול ובכך להתחיל לעורר ענין ברשת. ממש כמו התקהלות של אנשים שכולם מצטרפים ורוצים לראות על מה ההתקהלות. 

קניית ליקים ועוקבים הוא תהליך שיווקי קל להפקה המקדם אתכם ברשת החברתית בקלות ובהירות וללא הוצאות רבות. 

כדי להשפיע על גולש / צופה / קורא / עוקב לבצע החלטה באשר לרכישה של מוצר או שירות, לא מספיק להציג לו את היתרונות שמהם יוכל להנות אם רק יקבל את ההחלטה. הנימוקים הלוגיים וההגיוניים הם חשובים ובהחלט יכולים לעזור, אולם רק עד נקודה מסויימת. החל משלב מסויים בתהליך השיווק של מוצר או שירות, צריך לפנות אל הרגש של הלקוח, ולהניע אותו לבצע את ההתקשרות עם בעל העסק. כדי לעשות זאת, אפשר, למשל, לפרוט על רגשות הקנאה של הצרכן: בעוד שכולם כבר קנו והוא עדיין לא רכש אחד כזה. הלייקים גם נותנים תוו של איכות שרבים מסכימים עם הנאמר. 

כאשר אתם בונים לכם שם של ידוען יתכן ויתחילו להגיע אליכם הצעות פרסום. איך מחליטים המפרסמים על  איש רשת חברתית שכדאי להשקיע בו?

את היכולת הזאת לייצר קהל עוקבים בקלות ובפשטות יחסית, החלו לנצל אנשים ברשת הנקראים משפיענים.

אותן דמויות מוכרות מתחומי החיים השונים הפכו להיות תשתית לפרסום מהלך: אלו יכולות להיות דוגמניות ברשת האינסטגרם עם כמות אסטרונומית של עוקבים אשר מצטלמות עם בגד חדש, דמויות מוכרות מעולם הגיימינג אשר ממליצות על תוסף חדש למשחק קיים ובעצם כל אישיות שיכולה לשדר איזושהי סמכות בנישה שבה היא פועלת. 

המפרסמים רואים זאת על ידי כמות העוקבים והתגובות.

אבל אם אתם בתחילת הדרך אז איך יוצרים את אפקט ההצלחה? כדי שיכירו אתכם ויראו את המוצר או כל נושא אחר שאתם מעונינים להציג ומקצרים עבורכם את התהליך? על ידי יצירת דף דינמי ואקטיבי שרבים מבקרים בו מגיבים ועושים לייק. 

למה קניית לייקים או קניית עוקבים היא פתרון סביר?

1. זמן. 

קניית עוקבים באינסטגרם או עוקבים לדף או לפרופיל תחסוך לכם הרבה מאוד זמן:

אם תחכו שקהל העוקבים שלכם יגדל בצורה טבעית רק בגלל הערך העצום שאתם מספקים – נראה שתאלצו להמתין די הרבה זמן.

קניית לייקים או עוקבים היא מיידית, נגישה, קלה ואפקטיבית מאוד – בלחיצה על כפתור תוכלו לפנות למאגרי מידע שתספקנה לכם פלטפורמות פרסום שונות, ולמקד את הפרופיל שלכם בקהל היעד הרלוונטי לנישה שבה אתם פועלים.

2. קניית לייקים מאפשרת הגעה אל עוקבים שאחרת לא הייתם מגיעים אליהם:

קניית לייקים בפייסבוק או באינסטגרם היא גם שיטה בטוחה להגיע אל קהל עוקבים שאחרת לא הייתם מגיעים אליו. אותם אנשים יראו כי יש המון עוקבים ותגובות וכך תיצרו ענין וסקרנות ורצון להיות בעניינים ויגיעו אליכם גולשים אמיתיים.

3. קניית לייקים מאפשרת הדבקת הקצב מול המתחרים החזקים:

כולם עושים את זה. אתם מסתכלים על המתחרים ורואים את כמות הלייקים העצומה ואת כמות העוקבים ואתם מתרשמים מאוד. אתם עדין הרחק מאחור.

קניית לייקים תצמצם את הפער. אתם בתחרות ובתחרות חשוב יהיה לצייד את עצמכם בשחקנים מנצחים מה שייצר לכם יתרון על המתחרים .

דברים שיש לעשות בנוסף: 

1. המשיכו לטפח את הקשר עם העוקבים האמיתיים.

2. הגיבו למגיבים

3. החזירו בשיתופים ולייקים


     

תגובות והערות: (0)

כתוב תגובה או הערה:

יש להזין שם
יש להזין הערה