3 עיקרי דף הנחיתה: משוך, המר, ושמח משתמשים
בעיצוב אתרים, דף הנחיתה הוא המפגש הממוקד הראשון לאתר שלך. זו ההזדמנות הטובה ביותר שלך לאינטראקציה עם מבקרים, לקבוע את האופי של האתר שלך וליצור רושם ראשוני בקבלת פני גולשים חדשים וחשיפתם למותג ולמוצרים / שירותים שלך. בזמן יצירת דף הנחיתה, אתה צריך לוודא שהוא עושה שלושה דברים חשובים: למשוך משתמשים חדשים, לשמח אותם ולהפוך אותם ללקוחות.
למשוך
כשאתה מנסה למשוך גולשים חדשים לדפי הנחיתה שלך, הדרך שבה אתה יוצר ומארגן תוכן יכולה להיות מושכת או דוחה. ודא שהתוכן שלך חדש, ממוקד ומלא במילות מפתח עשירות בקידום אתרים (SEO) כדי שמנוע החיפוש של גוגל יעלה על כך. זכור להשתמש בתוכן בצורה יעילה על ידי מבנה אסטרטגי של כותרות, חלונות תוכן וקישורים בשילוב של תמונות חדות ומרשימות.
להמיר
הגולשים שלך כבר כמעט בכיס, עכשיו הגיע הזמן למשוך אותם פנימה. בעת המרת משתמשים שנמשכו אל האתר, יש כמה שיקולים נוספים שצריך לחשוב עליהם בשביל להפוך את המכירה שלך ליעילה. שמור על טפסים קצרים וישירים. הדרך הקלה ביותר לאבד המרות היא לקבל טפסים מסובכים וארוכים המחייבים משתמשים לקחת הפסקה בזמן השלמתם. כמו כן, שמור על הסחות דעת למינימום. כשהם כבר בשלים להמרה, אל תתן למשתמשים שום סיבה לנווט הרחק מהאתר שלך.
לשמח
שילוב UX יפה ותוכן אינטראקטיבי בדפי הנחיתה שלך ימצא חן בעיני המבקרים באתר שלך, ובסופו של דבר יחזיר אותם כמבקרים חוזרים ויהפוך אותם ללקוחות של ממש. צור מעורבות ואינטראקציה באתר שלך, תוך שימוש בעיצוב לשיפור הפונקציונליות. מעורבות מתמדת של מבקרים באמצעות בלוגים, תוכן אינפורמטיבי וגרפיקה אינטראקטיבית, יכולה להיות ההבדל בין אתר שהוא רק "טוב" לאחד שהוא מעולה! כל עמוד נחיתה צריך להיות מתוכנן בקפידה וחשיבה כדי לרגש ולהתמקד בדמוגרפיה מסוימת של גולשים, וכדי להבטיח שתישאר בתודעה שלהם כאשר הם יזדקקו שוב למוצרים / שירותים שלך.
סיכום
אם נבנה נכון, דף הנחיתה שלך יכול להיות הדרך הטובה ביותר למשוך מבקרים חדשים ולהגדיל המרות. הקפד לשמור על מידע, תמונות ומבנה יעיל וממוקד מטרה כדי למקסם את ההשפעה של דף הנחיתה שלך.
מוכן ליצור דפי נחיתה מותאמים אישית לאתר שלך? איט מטרז יכולה לעזור לך למשוך, להמיר ולשמח גולשים בקלות. צרו איתנו קשר בכדי להניע את הגלגל.