איך לקדם דף עסקי במטא (פייסבוק)

איך לקדם דף עסקי במטא (פייסבוק)

בשנת 2017 מטא דיווחה על יותר מ 2 מיליארד משתמשים רשומים. כאשר 800 מיליון משתמשים באתר בתדירות יומית. המסקנה מכך עבור העסק הקטן הוא שמטא היא פלטפורמה עוצמתית שכמה שיותר יראו אותכם בה וכמה שיותר תצליחו לפרסם את עצמכם אחוז המכירות שלך יגדל.

נשמע טוב! אז מאיפה כדאי להתחיל? בפוסט הבא אנו הולכים לשתף אתכם בכמה טיפים מנצחים שיתנו לכם קפיצה נהדרת לקידום דף העסקי שלכם וכל הדרכים להגדלת הקהל.

1 פותחים דף עסקי במטא:
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למטא (פייסבוק), ללחוץ בתפריט על “דפים” ואז “צור דף חדש".”
שימו תמונת פרופיל של העסק עם לוגו. תמונת נושא וספקו מידע על העסק שלכם.

2. תהיו פעילים בקבוצות במטא:
קבוצות רבות עוסקות בדיוק בתחום בו אתם עוסקים. בקרו בהם, הרשמו אליהם, הגיבו בקבוצות. בתגובותיכם תרשימו בידע שלכם, באישיות הפתוחה והמפרגנת וכמובן תעלו תכנים.
קבוצות שמאפשרות לחברים לעלות תכנים הם קבוצות שיותר מעניינות עבורכם כיוון שהם נותנות לעסקים לפרסם את עצמם. אל תטרחו להירשם לקבוצות שלא מאפשרות פרסום תכנים שלכם ופרסום עצמי.
לעיתים יש קבוצה שמאפשרת פרסום לינקים בתגובות, זאת גם קבוצה מהסוג שכדאי להצטרף אליה. בקיצור, לא לבזבז זמן על קבוצות שבעיקר מטרתם לפרסם רק את עצמם.

3. הקימו קבוצה משלכם:
הקימו במטא קבוצה. שווקו אותה בקבוצות, קנו חברים לקבוצה ולייקים בתחילת הדרך ועם ההשקעה מצידכם יגיעו גם הלייקים האורגניים. תנו לעסקים ולקוחות גם לפרסם אצלכם פוסטים בקבוצה. צרו אינטראקציה עם העוקבים שלכם ועם המגיבים. הגיבו למפרסמים, הגיבו לפוסטים, פרגנו לפוסטים, צרו דיון או תרחיבו נושא שהעלה מישהו אחר. חשוב שהקבוצה תהיה דינמית ומעניינת. מסבירת פנים ומגוונת בתוכן. השתדלו להעלות פוסט חדש לפחות פעם ביום בתחילת הדרך. אם וכאשר הקבוצה תתקדם במספר החברים גם הפרסום היומי של פוסטים יעלה.

4. פרסמו תוכן עם ערך:
תוכן הוא הערך שימשוך אנשים לאתר שלכם. בחרו תוכן שכל אחד יוכל לקחת ממנו משהו.
למשל: אם במתכון לעוגה חשוב לסובב את התבנית במחצית האפייה וזהו טיפ שיהפוך את העוגה מכהה מידי בצד אחד לעוגה מושלמת. האופה תזכור כי זה הטיפ שהפך את העוגה להצלחה ותבין למה במתכון דומה באתר אחר העוגה לא יצאה לה וכמובן תשוב לאתר הטוב למתכונים נוספים.
השקיעו מחשבה בכתיבת כל פוסט. הראו כי אתם בעלי הבנה מקיפה בתחום עיסוקכם, תנו טיפ נהדר, תנו חומר למחשבה, תנו משהו שהקורא כנראה לא קרא במקום אחר. משהו שישכנע אותו לנסות ולקנות דווקא אצלכם. הקפידו לפרסם בקבוצה ובדף העסקי שלכם והכי חשוב: אם אין לכם זמן לטיפוח פרסום עקבי במטא, שיקלו אם זהו הכיוון המתאים לכם לקידום העסקי.

5. תנו הטבות לעוקבים שלכם:
ממש כמו "בלאק פריידי" יש הנחות גם אצלכם מידי פעם. תנו לחברי הקבוצה הנחות ומבצעים, זאת כדי שתהיה להם אפשרות לנסות את המוצרים שלכם ולהתרשם מהעסק שלכם ומהשירות וכמובן לכתוב ביקורת חיובית באתר.

6. תהיו מוכרים טובים ואדיבים ותנו שירות לקוחות מעולה:
תמיד מדהימים אותנו העסקים, שיצא לנו לפגוש כקונים, שמפרסמים בלי סוף ואז שמגיע הלקוח נותנים שירות לקוחות לא משביע רצון. למשל: לא עונים בזמן סביר, לא נותנים מענה וכדומה. אתם ואנחנו לא כאלה. אחרי כל כך הרבה מאמץ וההשקעה!! שיגיע לקוח– תשקיעו בלקוח, תהיו אדיבים, סבלניים, ענייניים ותראו הם יחזרו ויקנו ויספרו לחבריהם ומעגל הלקוחות שלכם יגדל משמעותית. מכרו את המוצרים שלכם באדיבות.

7. קידום מלאכותי:
קידום דף עסקי במטא (פייסבוק) הוא בימינו צורך חיוני לשיווקו של כל עסק אונליין. קידום עמוד עסקי במטא נעשה גם על ידי תגובות חיוביות ולייקים על פוסטים. פעולות אשר יובילו את העסק קדימה ליותר חשיפה. קניית לייקים וקניית תגובות הוא מהלך עיסקי לגיטימי בתקופתנו שמטרתו לתת זריקת קידום לעסק.

מי שחושבים שקניית לייקים ועוקבים הם שקר וכלי לא לגיטימי, לא מבין את מערכת השיווק היום. כיום צריך להצטייד במוצרי קידום בדעת הקהל שמתאימים לתקופה ולא להישאר מאחור. קניית עוקבים ולייקים היא דרך קידום אמיתית ברשתות החברתיות. גם בתחילת הדרך וגם לאורך הדרך קניית גלגלי עזר לעסק בתחילת דרכו היא פרט חיוני, קל וגם זול לקידום. התהליך האורגני לוקח זמן לעסקים קטנים וזהו בוסטר גדול גם בזכות המחיר הזול של פלטפורמה זאת.

לסיכום, מטא לא מתה. למרות שיש רשתות חברתיות רבות אחרות (שגם בהם ניתן לקנות עוקבים, ותגובות לקידום דפי העסקים שלנו). מטא היא עדין רשת שרבים מהישראלים מבלים בה מידי יום זמן רב. הבאנו לפניכם כלים שלדעתנו אפשריים ונוחים למימוש עם השקעה עקבית מצידכם. בהצלחה!!

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2088
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1940