איך מקדמים אתר של חנות

איך מקדמים אתר של חנות

מתלבטים איך לקדם את החנות המקוונת שלכם במקביל לחנות הפיזית או מה היא אסטרטגיות השיווק לבניית אתר מסחרי מצליח במקביל לחנות פיזית, הגעתם לבלוג הנכון. אם יש לכם עסק משגשג לא מקוון, כלומר: חנות פיזית בקניון או ברחוב, אתם כבר מכירים את נושא השיווק. עם זאת, האסטרטגיות להעברת תנועת לקוחות לחנות המקוונת שלכם הוא נושא שונה לחלוטין. לפניכם הטיפים הכי שווים לשילוב בין השניים.

אם יש לכם עסק משגשג לא מקוון, כלומר: חנות פיזית בקניון או ברחוב, אתם כבר מכירים את נושא השיווק. עם זאת, האסטרטגיות להעברת תנועת לקוחות לחנות המקוונת שלכם הוא נושא שונה לחלוטין.

עם חנות האונליין שלכם, תוכלו להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים מאי פעם - ותהיה לכם שליטה מלאה על חווית הקנייה שלהם. אבל זה לא נכון להסיק מכך "שאם יהיה לכם אתר מכירה אונליין, הלקוחות יבואו".

במאמר קצר זה, נעבור על כמה מהדרכים הטובות ביותר עבורכם להציג את החנות המקוונת החדשה שלכם בפני האנשים שרוצים לקנות ומחפשים את המוצרים שאתם מוכרים. נדון על לא רק כיצד להוביל תנועה לאתר שלכם, אלא גם כיצד לשלב שיווק בין החנות הווירטואלית שלכם לחנות הפיזית.

אתם יכולים לחשוב על שיווק החנות הווירטואלית שלכם במונחים של שלושה קהלים עיקריים:

1. אנשים שקנו איתכם בעבר או לפחות יודעים על החנות שלכם.

2. אנשים שמחפשים את סוג המוצר שאתם מציעים.

3. אנשים שהיו רוצים את המוצר שאתם מציעים אילו ידעו עליו.

למרות שזוהי, יש להודות, דרך פשטנית לחשוב על כך, גישה משולשת זו יכולה לעזור לכם לחשוב על פעילויות השיווק השונות שלכם וכיצד לחלק את הזמן והתקציב שלכם.

עבור הקהל הראשון שלכם, אנשים שיודעים עליכם, שכבר ביקרו בחנות הפיזית או שכבר קנו באתר החנות, כדאי שיהיה לכם קו ישיר אליהם - או באמצעות תקשורת בדוא"ל (דואר אלקטרוני) או בSMS (מסרון) ושליחת תוכן שיווקי ,כמובן לאחר אישור הלקוח/ה. כמו כן,  באמצעות מדיה חברתית. בדרכים אלה אתם יכולים לתקשר איתם ישירות ובחינם.

עבור הקהל השני שלכם, תצטרכו למצוא דרכים להגיע אליהם על ידי יצירת תוכן (כמו בלוגים) ושיווק במנועי חיפוש. אם יש לכם, למשל, "חנות לתשמישי קדושה" חשוב מאוד שכאשר הלקוחות יכתבו "תשמישי קדושה" במנועי החיפוש, הם יגיעו לאתר שלכם וכאן מגיעים לקהל היעד השלישי, באתר הם יראו עוד מוצרים שבהתחלה לא חשבו כלל שהם צריכים אבל לאחר גלישה באתר היפה שלכם יתכן מאוד והם יקנו גם אותם.

לקהל השלישי שלכם, תצטרכו לחשוב גם במונחים של מודעות למותג. האם אתם מציעים פתרון לבעיה שהם עדיין לא יודעים עליה? או שמא קהל היעד שלך משתמש במוצר של מתחרה? לתשובות תהיה השפעה על האופן שבו אתם ניגשים לשיווק שלכם.

לאחר הקמת החנות שלכם, תוכל להתחיל לקדם את האתר שלכם לקהל הלקוחות הקיים וגם להנגיש את האתר במנועי החיפוש ללקוחות חדשים שמתעניינים במוצרים שלכם. כיום לא משנה איפה החנות הפיזית שלכם, החנות שלכם יכולה להיות בצפת והלקוח בירושלים או בברוקלין, זה לא משנה, העיקר שגם קהל הלקוחות הגולש באינטרנט מצא אתכם, אהב את האתר ואת המוצרים וכמובן קנה ואם עשיתם עבודה טובה לאורך כל הדרך- הם גם יחזרו ויהפכו ללקוחות קבועים, ישתפו, וימליצו לחברים.

לפניכם  8 טקטיקות שיווק לקידום החנות המקוונת שלכם:

מה שחשוב בטקטיקות הללו, אותם בחרנו בפינצטה, שקנינו בחנות אינטרנטית כמובן, שהם קלות ליישום ואם אתם באמת רציניים בקידום החנות האינטרנטית שלכם במקביל לחנות הפיזית, מאוד תשמחו להכיר את הטיפים השווים הללו:

1. השתמשו והמשכו לבנות את רשימת הדוא"ל שלכם

אפילו בחנות פיזית, חשוב שתהיה לכם אסטרטגיית שיווק חזקה בדוא"ל או בשליחת SMS לנייד. אספו כמה שיותר כתובות דוא"ל  של לקוחות, לקוחות פוטנציאליים, אנשים המתעניינים במוצרים שלכם וכו'. כשתשיקו מוצר חדש, תוכלו לשלוח דוא"ל לכל האנשים האלה כדי להודיע ​​להם שהם יכולים לבקר בחנות שלכם באינטרנט.

זה יכול להיות זמן טוב לשקול להציע מבצעים רק לאלו ברשימת הדוא"ל שלכם, או אפילו הנחת הפניות, חבר מביא חבר, זאת כדי לעודד לקוחות לשתף את האתר שלכם עם חברים ובני משפחה.

דוא"ל ממשיך להיות אחד מכלי השיווק היעילים ביותר בארגז הכלים של מסחר אלקטרוני, אז וודאו שאתה ממשיך לאסוף כתובות דוא"ל באתר שלך. מותגים מסוימים משתמשים בתיבות קופצות כדי לבקש מהמשתמשים להזין את כתובות האימייל שלהם בתמורה למבצע קטן, כמו 15% הנחה על הרכישה הראשונה או משלוח חינם.

עליכם גם לוודא שאתם שומרים על זרימה קבועה של תקשורת עם רשימת הדוא"ל שלכם. פתחו קצב אימייל קבוע וכללו מבצעים, תוכן חדש, השקות מוצרים וחדשות אחרות שיכולות לעודד לקוחות לבקר באתר שלך.

2. הגבירו את הנוכחות החברתית האורגנית שלכם

אם עדין אין לכם דף ברשתות החברתיות, זה הזמן ליצור דף כזה. אם יש לכם דף או דפים ברשתות החברתיות זה הזמן לנצל כל הזדמנות כדי להגביר את המעורבות הדיגיטלית שלכם. אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר היא לתת מעט אהבה נוספת לערוצי המדיה החברתית שלכם, ולוודא שהם מצוידים בתמונות תוססות וסרטונים מרתקים.

אם כבר יש לכם נוכחות די מוצקה בערוצים חברתיים עם קהל ליבה, זה הזמן לבנות על זה. הגדילו את תדירות הפוסטים שלכם והשקיעו קצת יותר זמן ביצירת תוכן ויזואלי עשיר וסרטונים קצרים ומושכים. הגברת המעורבות עם העוקבים שלכם מגדילה את הסיכוי למודעות למותג עם העוקבים שלהם. עודדו שיתוף, ושלבו תוכן שנוצר על ידי משתמשים. אם הנוכחות שלכם במדיה החברתית צריכה קצת עבודה, זה הזמן. אתם לא צריך להיות בכל מקום. ודאו שיש לכם נוכחות בערוצים המתאימים ללקוחות היעד שלכם והכניסו את האנרגיה שלכם לשם.

3. בצעו אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כוללת הרבה דברים, וניסיון לבצע אופטימיזציה יכול להוביל אותכם לבור עמוק ועמוק. הנה כמה דברים שכדאי לזכור אם אתם רק מתחילים.

שימו את עצמכם בראש הלקוח שלך - איך קהל היעד שלכם מדבר על המוצרים שלכם, ומה הוא רוצה לדעת?

שימו לב לתוכן בעמוד. תוכן בדף מתייחס לכותרות ותיאורים של מוצרים, תמונות, כל בלוג או תוכן אחר שיש לכם וכו'. אתם רוצים לוודא שהתוכן משתמש באופן טבעי בשפה שהלקוחות שלכם עשויים להשתמש בהם בעת חיפוש מוצרים קשורים ועונה על שאלותיהם.

כותרות ותגי כותרת, שהם כמו כותרות למנוע חיפוש, עוזרות למנוע החיפוש להבין על מה כל עמוד. לכל עמוד באתר שלכם צריך להיות תג כותרת ייחודי משלו. תיאורים וסיכומים קצרים של כל עמוד. כאשר האתר שלך מופיע בדף תוצאות של מנוע חיפוש, המשתמשים יראו את תג הכותרת ואת המטא-תיאור שלך לפני כל דבר אחר.

4. צרו תוכן מעניין ושימושי

יצירת תוכן נהדר עבור אנשים המחפשים לקנות את המוצר שלכם היא דרך מצוינת להביא תנועה לאתר שלכם ולספק מידע מועיל הממצב את המותג שלכם כקול סמכותי בתעשייה שלכם.

5. פרסמו בפלטפורמות חברתיות

מדיה חברתית היא מקום מצוין למקד את ההוצאות על מודעות בתשלום מכיוון שאתם יודעים שאנשים מבלים זמן בפלטפורמות חברתיות. אם הייתם הולכים לקנות שלט חוצות, באיזה כביש יהיה הכי טוב לשים אותו? תחשבו גם על פרסום כזה במדיה החברתית.

אם הקהל שלכם מבלה הרבה זמן באינסטגרם אבל לא בטוויטר, תרצו למקד את ההוצאות שלכם באינסטגרם.

אתם יכולים להשתמש בתמונות ובסרטונים במודעות שלכם, אבל התחלו בקטן. מודעת תמונה יכולה להיות דרך מצוינת להציג את המוצר שלכם בפני אנשים חדשים. נסו תמונות פשוטות ומרתקות של המוצר שלכם בשימוש והתאימו את הטקטיקה שלכם על סמך ביצועיו הטובים בשבועיים הראשונים.

6. צרו שיתופי פעולה עם מותגים משלימים

צרו שותפויות עם מותגים אחרים לקידום צולב. מצאו עסק עם קהל יעד דומה, אך מוצר משלים. כך, כל שותף עסקי מגיע לקהל חדש לגמרי אך רלוונטי. לדוגמה, אם אתם מוכרים ציוד לטיולים, שותפות רלוונטית יכולה להיות עם מותג המתמקד בנעלי טיולים.

השיטות בפועל לקידום צולב יכולות להשתנות. אפשרי חסות משותפת לפרויקטים קשורים ובהתאם לתקופת השנה, מדריך מתנות משותף יכול להיות יוזמה מצוינת. לחלופין, אתם יכול אפילו לעשות קידום מכירות כמו להציע הנחה על מוצר אחד עם רכישת מוצר אחר.

7. השתתפו באירועים ודיונים מקוונים

ככל שהתקשורת המקוונת ואירועים מתגברים, עשויות להיות הזדמנויות להגביר את המודעות למותג עם קהילות היעד. נצלו את המומחיות שלכם על ידי השתתפות בסמינרים מקוונים או בכנסים וירטואליים כדי להפיץ את הבשורה על העסק שלכם.

8. נצלו את החנויות הלא מקוונות שלכם

אם לעסק הפיזי שלכם יש קהל לקוחות טוב ונאמן, אתם יכול לנצל את הזמן שלכם עם הלקוחות בקופה כדי לעזור להוביל תנועה לחנות האינטרנטית.

לדוגמה, אתם יכולים להשתמש בדרכים קלות למימוש כדי לעזור ללקוחות להישאר מעורבים במותג שלכם גם לאחר שהם עוזבים את החנות:
*זה יכול לכלול לבקש מהם להירשם לרשימת הדוא"ל או ה SMS בקופה.
*ספרו להם על הרשת החברתית בה העסק פעיל ועל ההנחות הרבות שמופיעות שם.
*אם יש כרטיס הנחות ללקוחות נאמנים או כרטיס ניקוב ולעדכן אותם על כך.
*שיקלו להציע עלונים עם קודי קידום שהם יכולים לחלק ולחלוק עם חברים ובני משפחה שאולי לא גרים ליד החנות הפיזית שלכם אבל יכולים לקנות דרך האתר. הלקוחות המגיעים לחנות יכולים להיות האוונגליסטים הגדולים ביותר שלכם ויכולים לעזור להפיץ את המסר שלכם למרחקים.

לסיכום, מכירה מקוונת בפעם הראשונה או שיפור הנוכחות המקוונת שלכם  יכול להיראות מרתיע ונראה כמו משהו שצריך הרבה מאוד זמן והשקעה, אבל שתדעו, זה משתלם.

הישארו עקביים, היו סבלניים, ואל תתנו לעצמכם לעשות יותר מידי בבת אחת. צעד אחר צעד. בחרו מכאן כמה מהטקטיקות השיווקיות שלדעתכם יביאו את התגמול הרב ביותר לעסק שלכם והתקדמו משם. 
אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה?

תגובות והערות:(1)
 מיטל
מיטל

איך מקדמים את האתר למקום הראשון בגוגל?

24/03/2022
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2082
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1932