24 סיבות לבניית אתר עבור עסקים קטנים

24 סיבות לבניית אתר עבור עסקים קטנים

אפילו כיום, לכ 35% - 40% מהעסקים הקטנים אין בכלל אתר אינטרנט, שלא נדבר על נוכחות מקוונת מקיפה. לכן החלטנו לציין מהם 24 היתרונות הגדולים של אתר אינטרנט לעסקים קטנים.

      1. יצירת רושם ראשוני מתמשך

        מבקרים חדשים ולקוחות פוטנציאליים ישמחו לגלות אתר עסקי מזמין, מעניין ואינפורמטיבי. כיוצרים קשר עם לידים בטלפון או בדוא"ל אפשר פשוט להשאיר כתובת אתר מעוצבת ואיש הקשר שלך יוול לבקר באתר שלך בשעות שנוחות לו. לעתים קרובות אתר האינטרנט שלך יתיר רושם ראשוני טוב יותר מכפי שתוכל להתיר בעצמך כיוון שלא כולנו נולדנו אנשי מכירות מלוטשים.
        small business first impression
      2. כלי מכירות רב עוצמה נוסף

        מעבר לכך שאתר האינטרנט מספק מידע בסיסי (כתובת פיזית, מספרי טלפון, שעות פעילות) הזמין באופן מידי למבקרים שלך, האתר העסקי שלך הוא אמצעי נוסף לתת מענה לצרכי הלקוח ופניותיו. תוכל להציע ללקוחות מידע מורחב המעודד אינטראקציה פעילה עם הלקוחות. על ידי התאמה אישית של אתר האינטרנט שלך, תוכל להציע ללקוחותיך מבצעים מיוחדים התפורים במיוחד עבורם.
      3. תדמית ממוסדת ומוכנה לעסקים

        אתר מעוצב הבנוי היטב יכול ליצור עבור העסק המתחיל רושם של עסק מקצועי עם ניסיון. לאחר שאתר האינטרנט שלך כבר יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, ביחד עם שילוב תמונות יפות ועימוד הנכון של דפי האתר הופכים את הניווט למעניין, תדע שהוא עומד בסטנדרטים גבוהים מאד ובשל להתחרות באתרים גדולים וותיקים בתחום שלך.

      4. הפוך להיות הסמכות בנישה שלך

        כשאתה יוצר תוכן מעניין אתה בעצם בונה את המותג שלך ובונה תוכן אותנטי, איכותי ואמין מבחינת מנועי החיפוש, כמו גם מבחינת המבקרים באתר שלך. הגולשים באתר שלך כבר ידעו על מי ניתן לסמוך באינטרנט ובאיזה אתר הם יעדיפו לבקר ראשון. ואם הם כבר מבקרים באתרך וסומכים עליך, קנייה ממך היא רק עניין של זמן. הבלוגים שלך, המאמרים שלך, המידע הכללי שלך כמו גם תיאורי המוצר יציגו אותך כמומחה בתחום שלך ואת המידע שאתה מציג כאמין.

      5. דרך נהדרת לבנות רשימת תפוצת דוא"ל

        על ידי הוספת טפסי הרשמה לאתר שלך תוכל למכן את מאגר רשימת כתובות הדואר האלקטרוני ולעדכן את רשימת השיווק שלך בדוא"ל. יצירת תכנים איכותיים וממוקדים לאוכלוסיות שונות יהפכו את המבקרים באתר ללידים ואפילו ללקוחות חדשים. זה נכון שקשה לבנות רשימת תפוצה איכותית , אבל תוכל לשכנע מבקרים מזדמנים להירשם לאתר מפני שהם מעוניינים במה שיש לך לומר.

      6. נתח את ההשקעה שלך על ידי סקירת "גוגל אנליטיקס"

        האמרה "אתה לא יודע איפה אתה אם אתה לא יודע איפה היית" נכונה גם באינטרנט. אם תשקיע זמן וכסף באתר העסקי שלך אך לא תקדיש זמן לניתוח הנתונים, כיצד תדע אם ההשקעה השתלמה ? על ידי הוספת כלי ניתוח כמו Google Analytics יהיה לך כלי רב עוצמה שיודיע לך על המבקרים באתר, מיקומם הגאוגרפי וחתך הדמוגרפי שלהם כמו עוד הרבה מאד נתונים נוספים. ללא אתר אינטרנט לא תוכל לנתר ולנתח מידע חשוב זה.

      7. הגדל את החשיפה שלך

        רוב הסיכויים הם שאתה לא איזו רשת חנויות גדולה או מותג בינלאומי מוכר. אבל אפילו אם אתה רק סטארט-אפ או עסק זעיר, באמצעות אתר אינטרנט אתה יכול רק להרוויח חשיפה באינטרנט מאשר בלעדיו. אם המסיבה היא באינטרנט, אתה חייב להיות שם! הסיבה לכך היא שמיליוני אנשים מחפשים משהו באינטרנט ואתה עשוי להיות העסק שיש לו בדיוק את מה שהם מחפשים. אל תחמיץ את המסיבה הזו!


      8. שפר את יעילות הפרסום שלך
        הצבת כתובת האתר שלך על כל חומרי הפרסום שלך משפרת חשיפה נוספת ומעודדת מבקרים לבדוק תחילה באתר את המידע שהם מחפשים. הפצת כתובת האתר האינטרנט שלך לבדה תרחיב את טווח חדירת השוק שלך ותציע ערוץ קידום מכירות נוסף לקהל היעד שלך.

      9. חסוך כסף בעלויות הדפסה והפצה

        אתר אינטרנט יכול לשמש כחוברת או כקטלוג המקוון שלך הניתן לשינוי או עדכון בכל עת. אם אתה משתמש במערכת ניהול תוכן (CMS) תוכל לבצע שינויים במהירות וללא עלות כלשהי. בדפוס, תמונות ותוכן מוגבלים לפי גודל הדף המודפס או עלות ההדפסה. כשבונים אתר גמיש, אפשר להוסיף תוכן חדש וללא עלות נוספת.


      10. גישה נוחה ללקוחות חדשים
        לקוחותיך יוכלו להפנותחברים וקרובי משפחה לאתר האינטרנט שלך באמצעות כתובת האתר. כמו כן, מבקרים מזדמנים או "מבקרים אורגניים" המגיעים לאתר שלך באמצעות חיפוש מקוון ימצאו אותך ויישארו איתך אם הם ימצאו באתר את מה שהם מחפשים. מנועי חיפוש הם כלים רבי עוצמה וכלים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO) הם דרך מצויינת לשפר דירוג של מנועי החיפוש בשביל להופיע בתחילת תוצאות החיפוש.


      11. זהות אינטרנטית משלך
        שם הדומיין שלך מייצר זהות מותג מקוונת חזקה. תוכל להגדיר כתובות דוא"ל מותאמות אישית לחברה, לעצמך ולעובדים שלך. זה משמש לבניית המותג שלך.


      12. קל לשימוש ותמיד מעודכן
        אם האתר מתוחזק כראוי הוא תמיד יהיה מעודכן ועדכני. אפילו בעל עסק עמוס יכול לבצע עדכונים ועריכות, בקלות, מכל מחשב. לא תצטרך לשלם למתכנת בכל פעם שתרצה לשנות תאריך או להוסיף מוצר. חסוך את הכסף שלך לפרויקטים גדולים או לעיצוב מחדש.


      13. עיצוב ידידותי לסלולר וטאבלט
        הייתה תקופה שלעסקים קטנים האתר היה מונגש רק למחשבים נייחים. מי שרצה אתר המונגש גם לסלולר, היה צריך להקים אותו מחדש בפורמט מותאם לסלולר או ליצור אפליקציה יעודית. כיום בונים אתרים "מגיבים" (ריספונסיבים) המאפשרים להציג את המידע במחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט או טלפון סלולרי. האתר "יתכווץ" בצורה חכמה כך שתמיד ניתן יהיה לקרוא את כל המידע בבירור. זכור תמיד לדרוש תכנון מגיב/ריספונסיבי בעת בניית אתר האינטרנט שלך.


      14. שפר את יעילות העסק
        אתר אינטרנט מגדיל את התפוקה של העסק שלך כיוון שנדרש ממך פחות זמן במתן הסבר ללקוחות לגבי המוצר או השירות שהעסק שלך מציע. כל המידע הזה זמין 24 שעות ביממה באתר שלך. האפשרות להנגיש את כל המידע הזה ללקוחות בשירות עצמי תשאיר לך יותר זמן להתקשר עם הלקוחות שלך וגם תשרת אותם בצורה טובה יותר.


      15. ספק מידע איכותי ללקוחות
        האתר שלך יכול להציע ייעוץ בחינם לגבי המוצרים והשירותים שלך. מבקרים מסוימים עשויים להעיף מבט מהיר באתר ולבצע את הזמנתם במהירות בעוד שאחרים עשויים לבדוק ולנתח כל סנטימטר של המוצר לפני ביצוע הרכישה. על ידי הוספת הרבה מידע איכותי לדפים מוצרים והשירותים שלך תוכל יכול לספק את שני סוגי הלקוחות.



      16. הרחב את השוק שלך
        האינטרנט מאפשר לעסקים לפרוץ את המחסומים הגאוגרפיים ולהיות נגיש מכל מקום בעולם. מכירת מוצרים באופן מקוון הפכה זולה וקלה יותר עבורך ועבור לקוחותיך.



      17. הרחב את טווח השוק המקומי שלך
        על ידי הרחבת טווח השוק המקומי של החנות שלך לצרכנים ברחבי העולם, אתה פתוח לעסקים 24 שעות ביממה וכל השנה. תוכל להנגיש ללקוחות שלך את כל המידע הדרוש להם בכדי לקבל החלטות מושכלות. חיפוש מקומי נמצא בראש סדר העדיפויות של גוגל בשנים האחרונות והם יצרו כלים שיעזרו לך לשווק את העסק שלך לגולשים ממחשבים נייחים ומכשירים ניידים כאחד.



      18. קדם ומכור מוצרים ושירותים
        ספק תמונות ותיאורים מפורטים של המוצרים והשירותים שלך. הסבר ללקוחותיך מדוע המוצרים והשירותים שלך טובים יותר. הראה למבקרים באתר כיצד המוצרים והשירותים שלך יכולים לעזור להם בחייהם האישיים או המקצועיים. על ידי עדכון המוצרים והשירותים שלך מעת לעת, תוכל להמשיך להיות רלוונטי בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ורלוונטי עבור לקוחותיך ככל שמוצרים חדשים יתחדשו.


      19. שפר את הזמינות שלך
        כשלקוחות ולקוחות פוטנציאליים מסתובבים בשטח, הם תמיד יוכלו למצוא אותך במכשיר הסלולר שלהם. ניתן להנגיש את מספר הטלפון, הכתובת שלך, ההוראות ושעות הפעילות וכו' למשתמשים ניידים, כך שתמיד יוכלו למצוא אותך כשהם בשטח.
        ידעת שרוב החיפושים (60%) מתבצעים כיום דווקא על ידי מכשירים סלולרים?
        המשמעות היא שרוב הלקוחות לא יחפשו אותך מהבית אלא דווקא כשהם בדרך!



      20. השתמש בדפים ספציפיים כעזרי הדרכה או כלי מכירה
        אם כבר יצרת תוכן איכותי באתר שלך, אין צורך לשכפל את אותו התוכן שוב בדפוס. ניתן להשתמש בדפי מידע של מוצרים באתר כדי ללמד או להכשיר צוות, ספקים ולקוחות. לחומר המודפס יש מגבלות - הוא גורם לבזבוז ומתישהו, גם הופך ללא עדכני. לעומת זאת, אתר האינטרנט שלך יישאר עדכני (בהנחה שתדאג לשמור עליו כך).


      21. כשאתה משנה כתובת
        אם העסק שלך עובר לכתובת חדשה, הלקוחות שלך עדיין יוכלו למצוא אותך בקלות כיוון שכלי השיווק העיקרי שלך, אתר העסק שלך, נגיש בקלות. אם האתר שלך גמיש והאופטימיזציה למנועי החיפוש שלך (SEO) מתבצעת כראוי העסק שלך גם יופיע למבקרים מקוונים שמחפשים אותך.


      22. כלי נהדר לאיתור עובדים חדשים
        אתה יכול לפרסם הזדמנויות עבודה למשרות פנויות ומועמדים יכולים ללמוד על העסק שלך ולהגיש מועמדות באופן מקוון.


      23. עודד תקשורת אינטראקטיבית
        על ידי שימוש בכלי צ'אט הלקוחות שלך יכולים ליצור איתך קשר במהירות ובקלות, בשאלות מבלי לשלוח דוא"ל אפילו. תוכל גם להגדיר טפסים וסקרים באתר האינטרנט שלך שיאפשרו ללקוחות שלך לשלוח משוב וחוות דעת.


      24. שפר את שירות הלקוחות
        יתכן שהיתרון החשוב ביותר שיש לאתר אינטרנט לעסק קטן הוא בשיפור שירות הלקוחות. ניתן לעבד בקשות מידע באופן מיידי ודיגיטלי. ניתן לשתול באתר פרסום מבצעים והצעות להוספת רכישת מוצרים נוספים, לשלוח ללקוחות בדוא"ל או הודעות טקסט. ניתן לאסוף ביקורות ופניות של לקוחות באופן מקוון, ולתת מענה במהירות בהתאם. 


        בקיצור: אם אין לך אתר אינטרנט, העסק שלך בחיסרון אדיר! 

         

     

תגובות והערות: (0)

כתוב תגובה או הערה:

יש להזין שם
יש להזין הערה