איך לשווק עסק בטיק טוק

איך לשווק עסק בטיק טוק

טיק טוק היא האפליקציה הכי חמה ברשתות החברתיות כיום, ואלפי אנשים בכל רחבי העולם פעילים בה ביום יום. מלכתחילה טיק טוק נועדה בשביל הצעירים, משום שהיא אפליקציה משעשעת ומהנה, אך עם הזמן היא צברה פופולאריות כה גדולה – עד אשר הפכה להיות אפליקציה שבה המוני אנשים – מילדים ועד מבוגרים בכל הגילאים משתמשים בה. לכן, כדי לקדם את העסק שלך, מומלץ להשתמש בטיק טוק על מנת להישאר מעודכן ורלוונטי גם בדור המילניום.

אז איך זה בעצם עובד?

טיק טוק היא אפליקציה מוזיקלית, אשר פותחה במקור בבייג'ין שבסין, ובה אנשים מעלים סרטונים שלהם במשך 15 שניות – עד 60 שניות, רוקדים בדרך כלל או מבצעים ליפסטינג לשיר מוכר, וברקע מתנגן מוזיקת פופ עדכנית. בנוסף, כדי להפוך את הסרטון ליותר משעשע או ממכר – הם מעלים גם כול מיני אפקטים וויזואליים צבעוניים כמו – סמיילים, גיפים, תמונות וכדומה. הסרטון יכול להיות מצחיק, רומנטי, אפל, ורציני, אך החוק שלו שהוא יהיה קצר ולא יעבור את הזמן שמוקצב לו.

במקור, הסרטונים הללו נועדו בשביל הנאה וכיף, אולם בהחלט ניתן לעשות מכך כסף, משום שיש כל כך הרבה אנשים שנהנים לצפות בסרטונים הללו, בעיקר בשביל להעביר את הזמן, וכמה שיותר הסרטון מהנה ויצירתי – כך הוא יותר צובר פופולאריות בצפיות שלו.

אם כך השאלה הגדולה – כיצד ניתן לשווק את העסק שלך באפליקצית טיק טוק?

ובכן השלב הראשון והחשוב ביותר הוא – הבנת האפליקציה. ברגע שתבין את עולם הטיק טוק, כך יהיה לך יותר קל להשתלב בו. מה שנקרא "ידע הוא כוח".

לכן על מנת לשווק את העסק שלך, מומלץ לפתוח חשבון משלך בטיק טוק, חשבון ציבורי, שבו כל אחד יכול לצפות בסרטונים שלך ברחבי העולם, ולהתחיל להפיץ תכנים משלך בסרטונים.

ככל שהסרטונים שלך יהיו יותר יצירתיים ומקוריים, ותשתמש באפקטים ויזואליים מרהיבים, כך תוכל יותר למשוך קהל, ולקדם את המוצרים שלך בסרטונים, ולהרוויח כסף.

הנה עוד כמה רעיונות מדליקים כיצד לשווק את העסק:

האשטג:

היום ברשתות החברתיות יש תופעה של אתגרים, שהולכת מאוד חזק. אנשים מאתגרים זה את זה במשימות – כמו שפיכת דלי מי קרח לדוגמא, ואז מעלים את זה לרשת. כדי שאפשר יהיה למצוא את האתגרים, או לזכור אותם, הם מתייגים אותם בתיוג שנקרא "האשטג".

ככל שהאשטגים יותר מעניינים, ויש יותר צפיות – הסרטונים הללו זוכים לפופולאריות, ועוד אנשים מחקים את האתגר, ומציעים אותו לאנשים אחרים.

דרך מעולה לשווק את העסק שלך היא לאתגר אנשים להשתמש במוצר שלך. אם למשל אתה מוכר כלי בישול, אז לאתגר מישהו להשתמש בכלים שלך בשביל סרטון ויראלי.

מיתוג המותג:

אפליקציית הטיק טוק נועדה בעיקר בשביל השעשוע, ולכן תוכל לקדם את העסק שלך תוך כדי מיתוג המוצרים שלך בסרטונים משעשעים. השיטה הטובה ביותר היא להשתמש באנשים שמעלים סרטונים שלהם רוקדים\\שרים ויש להם כבר קהל מעריצים ( מומלץ ממש אושיות טיק טוק מפורסמים), שימתגו את המותגים שלך.

לדוגמא אם המותג שלך הוא נעליים, אז לעלות סרטונים שלך, או של אנשים אחרים, (בעיקר אנשים מפורסמים שיש להם הרבה צפיות בעמוד החשבון שלהם), שיופיעו בסרטונים שלהם עם הנעליים של המותג, ויפרסמו את הנעליים.

השיטה הזאת היא שיטה מוכרת בשיווק שעובדת בעיקר בתת מודע. ככול שיותר אנשים רואים את המותג שלך בסרטונים כשהם צופים בהם, והם אוהבים את הסרטונים – ככה הם יותר ירצו לקנות את המותג שלך.

פרסומות:

אם אתה משלם לטיק טוק כסף, הם יכולים לפרסם מודעות ופרסומות שלך, אצלם באפליקציה, וכך בעצם תוכל להשיג כמה שיותר צפיות של אנשים בעסק שלך. בגלל שטיק טוק נחשבת כאפליקציה הכי מושכת קהל, המחירים של הפרסומות בהחלט יקרים, ויש סיכון לעשות זאת, אולם מי שיכול – זה בהחלט שווה את זה. אלפי אנשים נכנסים לאפליקציה הזאת ביום יום, ומקבלים את הפרסומות הללו לחשבון שלהם. 

לסיכום:

על פי מחקרים, טיק טוק היא כיום האפליקציה שהכי משתמשים בה. אין בה משהו מתוחכם, והיא מיועדת בעיקר להנאה ולכיף, אבל בדורנו, שיש לנו הרבה שעות פנאי – כולנו משתוקקים למשהו שיעביר את הזמן.

 ההבנה של מה הולך היום, חשובה מאוד לשיווק המוצר שלכם. זה לא עניין של עבודה קשה ומאמץ, ונכונות על שמירה על חוקים ומגבלות כמו בעבר. היום צריך להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסא, לשמור על ראש פתוח, והכי חשוב – לעשות כיף, ובאמת להנות מהעבודה שלכם וממה שאתם עושים! מפני שזה הרעיון הגדול של הטיק טוק.

שיהיה הרבה בהצלחה! 

 

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2076
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1926