טיפים להקמת אתר אינטרנט לעסק

טיפים להקמת אתר אינטרנט לעסק

כשחושבים על עיצוב ופיתוח אתרים אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא כיצד בונים בסיס חזק לאתר העסק. לפני שמזמינים מעצב אתרים, הנה כמה מהיסודות שצריך לחשוב עליהם כדי להצליח:

בחירת פלטפורמה לבניית אתר

כשאתה מתכנן עיצוב אתר חדש הדבר הראשון שעליך לבחור הוא באיזו פלטפורמה תרצה לבנות או לעצב את האתר החדש. עסקים רבים בוחרים באפשרויות DIY קלות לשימוש המציעות ערכות נושאים בסיסית ועיצוב drag-and-drop, אבל אם אתה רציני לגבי התנועה באתר, תפישת לידים והמרת לקוחות  - כדאי לך לשקול עיצוב אתרים מותאם אישית. לא רק שאתר המותאם אישית לעסק שלך יבדל אותך מהמתחרים, הוא יאפשר לך להוסיף כמעט כל דבר שניתן להעלות על הדעת לאתר העסקי שלך.

למרות שרבים מבוני אתרי ה- DIY יוצרים אתרים תוך חשיבה להתאמה לסלולר, לעתים קרובות קשה (או כמעט בלתי אפשרי) לגרום לאתר שבנית בעצמך להיראות ולהרגיש בדיוק כמו שצריך במכשירים ניידים. מכיוון שיש להם מערכת סגורה וקשיחה, יש מעט מאד גמישות ואפשרות לבצע התאמה אישית בשביל להוסיף תכונות מיוחדות הנראות מצויין בכל המכשירים ומבטיחות שתבלטו בנוף התבניתי המשעמם שיש לכולם.

אם אתה שוקל פתרון שנבנה מראש, וורדפרס הוא קצת יותר אטרקטיבי מאשר פלטפורמות רבות אחרות של עיצוב אתרי DIY. הוא משמש כבסיס לאתרים המגיבים לניידים על ידי כמה מהחברות הגדולות בעולם העסקים ובממשל, כולל מרצדס בנז והבית הלבן. ניתן להתאים אישית את וורדפרס כך שיתאים לסגנון ולמיתוג שלך, גם אם הוא לא מעניק לעצמו התאמה אישית מלאה כפי שהאתר המותאם אישית היה עושה ב 100%. אחד הדברים האטרקטיביים ביותר בשימוש בוורדפרס הוא שיש יותר מ- 50,000 תוספים לבחירה כדי לשפר את האתר שלך עם מגוון רחב של תכונות ופונקציות. אולי החשוב מכל, הרבה מהתוספים הללו הם ללא תשלום או שיש להם גרסה ללא עלות שתוכלו להוריד, ואז אפשר לנסות לפני שמחליטים לקנות אותם.

אם במקרה ניהלת עסק מסחר אלקטרוני, וורדפרס מאפשרת לך לשלב בקלות את תוסף WooCommerce כדי להקים ולנהל בקלות את החנות המקוונת שלך. WooCommerce  מעולה לעסקים קטנים ואפילו בינוניים, ניתן להתאמה אישית ומאפשר להוסיף מוצרים בודדים או להעלות את כל קטלוג המוצרים לאתר העסק שלך. החיסרון בכל זה, לעומת זאת, הוא שהוספת הרבה תוספים ושילובים באמת יכולה להאט אתר וורדפרס, להגדיל את זמני הטעינה ולבסוף לסכל את המשתמשים. הפלטפורמה היא בחירה טובה עבור בעלי אתרים בתקציב מוגבל, אך אם אתה באמת רוצה לההתבלט עליך להתייעץ עם מפתח אתרים מומחה כדי לקבוע את הפלטפורמה הנכונה לטיפול בצרכים הייחודיים שלך. אתה יכול לגלות שפלטפורמה אחרת כמו Laravel, Magento או משהו אחר לגמרי היא בעצם מה שאתה באמת צריך.

עיצוב מבוסס Grid 

עיצוב אתרים מבוסס Grid הוא הליבה של אתרים רבים, לא משנה באיזו פלטפורמה הם בנויים. Grid-ים עוזרים לשמור על אלמנטים עיצוביים ותוכן מובנים ומסודרים, ומספקים בסיס חזק לאתר העסקי שלך. Grid הוא סדרה של קווים אופקיים ואנכיים מצטלבים המשמשים כשלד בסיסי בו מעצבי אתרים משתמשים ליצירת אתרים. Grid-ים יכולים להיות מסודרים במגוון שילובים שונים של עמודות ושורות, מה שמעניק לאתר שלך תחושה ייחודית ומעניינת. העיצובים הטובים ביותר משתמשים בדפוסי Grid עם איזורים נקיים מתוכןכדי לייצר תחושה של קלילות, למנוע עומס בעיצוב ולגרום לתוכן ולתמונות לבלוט.

חשוב על דרכים לסגנן את ה Grid באמצעות תמונות ותיבות טקסט בגדלים שונים. זה יוצר תחושה מאוזנת ומקצועית יותר לאתר העסקי שלך. ניתן לשנות Grid כדי למקד תשומת לב על תוכן מסויים, או כדי להדגיש את הקריאה לפעולה או תחום מיקוד חשוב אחר. זה נכון ש grid יכול לעזור להבליט אלמנטים מסוימים שאתה רוצה להפנות אליהם תשומת לב, אך שימוש לא נכון ב grid עלול לגרום לכל מה שבדפי האתר שלך להיראות ממש לא במקום. המסקנה כאן ברורה: תכנן את ה layouts  שלך בקפידה.

יצירת היררכיה

אחד ההיבטים החשובים ביותר ביצירת בסיס לאתר עסקי יציב וטוב הוא לוודא שלאתר שלך יש היררכיה ברורה. במצב האידיאלי, התוכן החשוב ביותר שלך יופיע מעל לפולד לפני שמשתמשים מתחילים לגלול מטה. אבל היררכיות יכולות לכלול גם אלמנטים של עיצוב אתרים כמו תמונות, טיפוגרפיה וצבעים. בדיוק כמו שרוב אתרי החדשות משתמשים בכותרות ובתמונות ממוזערות כדי לתת קטעים מרתקים מהסיפורים שלהם, האתר שלך יכול להשתמש בהיררכיה שלו כדי לחקות אותם באמצעות גופנים גדולים ומודגשים עבור כותרות מעל התוכן עצמו, כך שהמשתמשים ידעו בדיוק על במה התוכן שלך עוסק. לעולם אל תתעלם מחשיבות ההיררכיה הכוונה חזותיית לכיוון שתרצה שהמשתמשים יגיעו אליו.

היררכיה חיונית אם יש לך אתר עשיר בתוכן. חשוב על זה במונחים של התחלה עם האלמנט החשוב ביותר שאתה רוצה שמבקרים יראו. כדי להבליט את האלמנט הזה, אתה יכול להגדיל אותו או להשתמש בצבע או ב whitespace כדי לגרום לו לבלוט. בדרך זו, כל מי שיבקר באתר שלך יראה תחילה את האלמנטים הגדולים, שיעזרו להם להחליט אם הם רוצים להתמקד בקטנים יותר.

בפוסט בלוג איט מטרז שאתה כרגע קורא, כנראה שהדבר הראשון  שקראת היה הכותרת "יסודות חשובים להקמת אתר אינטרנט עסקי", ואז תשומת הלב שלך ככל הנראה עברה לתמונה, לפני שלבסוף התחלת לקרוא את "הבשר" של התוכן (פוסט הבלוג עצמו).

אף על פי שהבסיס והיסודות הם בלתי נקראים ואינם נוצצים וזוהרים, הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בשלב ה​​תכנון והעיצוב של אתר חדש. אלמנטים חשובים אלה מניחים את התשתית לכל דבר אחר העובר באתר שלך. לכן הקדש לכל אחד מהם מחשבה ריצינית כדי לוודא שנוכחות האתר העסקי שלך עומדת על קרקע יציבה.

רוצה לבנות אתר חדש או לתת לאתר הישן שלך חיים חדשים? דבר עם המומחים שלנו ב-איט מטרז, להם למעלה מ -10 שנות ניסיון ביצירת האתרים מעולים באינטרנט.


תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2073
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1926