טיפים לשיפור יחס ההמרה

טיפים לשיפור יחס ההמרה

אתה וודאי יודע שתיאורי מוצרים מושכים, עיצוב מדהים וקריאה לפעולה הם המרכיבים העיקריים של דף מוצר רב עוצמה. אך האם אתר הסחר האלקטרוני שלך מותאם להמרות? האם דפי המוצרים שלך מייצרים את המקסימום מכירות שרק ניתן? הנה מספר טיפים לשיפור הביצועים:

קישור להיררכיה של המוצר ולפריטים קשורים

נניח שמישהו מבצע חיפוש בגוגל אחר המוצר מסוים. הוא נוחת בדף המוצר שלך. למרות שהוא מעוניין במה שהוא רואה, הוא היה רוצה לבדוק גם בכמה וריאציות - אולי עם צבע או תכונה אחרת. אם דף המוצרים שלך אינו מאפשר לו לראות בקלות מוצרים קשורים, סביר להניח שהוא ילחץ על כפתור החזרה, ואיבדת לקוח פוטנציאלי.

על ידי הוספת "פירורי לחם" (breadcrumbs) באתר שלך, כמו קישור לדף קטגוריה של המוצר, והצגת פריטים קשורים בדף המוצר שלך, אתה מעודד את המשתמשים להמשיך לגלוש באתר שלך ובסופו של דבר לבצע רכישה.

חשוב גם להציג פריטים דומים בהיררכיה ולהנגיש את תוצאות החיפוש אם משתמש ביצע את החיפוש באתר שלך. בדרך זו, כאשר עוברים על הפריטים מדף תוצאות החיפוש, לא צריך לבצע חיפוש חדש כדי לראות אפשרויות אחרות.

תשווה ותבליט מוצרים דומים או תכונות של מוצרים

אמזון היא אחת הקמעונאיות המקוונות המובילות בעולם, ומסיבה טובה. הם שלטו בכמה טקטיקות מפתח להנעת המרות. ברבים מדפי המוצרים שלהם הם מציגים את הסעיפים הבאים בנוסף לתיאור המוצר הבסיסי ולבלוק התמחור:

  • נקנו לעתים קרובות יחד: שני מוצרים דומים או משלימים והמחיר שלהם
  • השווה עם פריטים דומים: קרוסלה של מוצרים דומים, עם תמחור, מידות, מפרט טכני ופרטים אחרים
  • לקוחות שצפו בפריט זה צפו גם ב: קרוסלה נוספת של מוצרים דומים על סמך דפוסי הגלישה של משתמשים אחרים

חלקים אלה נראים כאילו הם רק מספקים מידע מועיל לקונים, אך הם למעשה מניעים מכירות. הסיבה לכך היא שמבחינה פסיכולוגית, כאשר הקונים רואים אפשרויות דומות לפריט שהם מעוניינים בו, הם נוטים יותר לשכנע את עצמם לקנות את הפריט. לדוגמה, אתה יכול להציג חלופה יקרה יותר למוצר שלך, ואנשים יחשבו שהמוצר הנוכחי הוא עסקה טובה יותר. לחלופין, תוכל להציג פריט זול יותר, והם יניחו שהמוצר הנוכחי איכותי יותר.

תגרום לצרכנים להרגיש תחושת דחיפות

השפעות הדחיפות על התנהגות הרכישה ידועות היטב, ולכן כל כך הרבה משווקים ומומחי מכירות משתמשים בשפה כמו "קנה עכשיו" כדי לנצל את האפקט הפסיכולוגי הזה. עם זאת, אינך צריך לעצור שם. אתה יכול לתת למבקרים שלך את הרושם שהמוצר שלך ייגמר או שהם עלולים להחמיץ הרבה מאוד. טקטיקה זו יעילה מאוד לסייע ללקוחות לעבור ממצב של -"לשבת על הגדר" ל- "בשלים לקנייה".

להלן מספר אסטרטגיות בהן תוכל להשתמש בדפי המוצרים שלך:

הצעת מבצעים או תקופת מכירות המוגבלים בזמן -  אם אי פעם קניתם ב- Zulily, אחד מאתרי המסחר האלקטרוני המצליחים בעולם, כנראה שמתם לב שלכל רשימות המוצרים שלהם יש טיימר לספירה לאחור. אחרי זה, המוצר לכאורה מחוץ לשוק. זה גורם לקונים להרגיש שהם רוצים להתנפל על הרבה מאוד. אינך צריך להגביל בזמן את רשימת המוצרים שלך, אבל אתה כן יכול לנצל את האפקט הזה על ידי מתן הנחה על המוצרים שלך לזמן מוגבל ולכלול טיימר ליצירת אפקט הדחיפות.

הראה כמה פריטים נשארו לך - אמזון כוללת התראות מלאי נמוך בדפי המוצרים שלהן, מה שמסייע להניע את המכירות. תוכל להוציא את זה לפועל גם באתר שלכם, כך שהקונים יחוו את "החשש להחמיץ" ויחליטו להמשיך ולבצע את הרכישה. בשיטה נלווית לטקטיקה זו, תוכל גם לרשום כמה מוצרים מכרת בשעה האחרונה (המשמש גם כהוכחה חברתית).

לסיכום

צריך הרבה יותר מתמונות יפות כדי להגדיל את יחס ההמרות שלך - אם כי גם אלה חשובים! שילוב של אפקטים פסיכולוגיים, תוכן איכותי וניווט פשוט יקדמו את דפי המוצרים שלך למכירות רבות יותר. זכור, המפתח להצלחה של מסחר אלקטרוני הוא לספק חוויה נוחה במיוחד ללקוחות שלך תוך מתן התייחסות לבעיות שלהם. על ידי ביצוע הטקטיקות שלעיל תראה שאתר המסחר האלקטרוני שלך כאן כדי לשרת את צרכיהם.

זקוק לעזרה בבניית אתר מסחר אלקטרוני בעל המרה גבוהה? מפתחי אתרים מיומנים ומומחי השיווק שלנו מוכנים לעזור

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2073
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1926