למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לי לשלם לחברה שתבנה לי אתר כשאפשר לבנות לבד בוויקס (Wix) או Squarespace ב "חינם" ? שכירת שירותי פיתוח אתר מקצועי לבניית האתר שלך היא השקעה עבור העסק שלך. אם אתה רק עסק מתחיל עם מעט הכנסות עדיין, Wix או Squarespace עשוי להיות התשובה הטובה ביותר עבורך.

לעומת זאת, אם אתה עסק קטן עד בינוני, חשב את כל העלויות שלך לפני שתשתמש בכלי מקוון "בחינם":

  • כמה שעות ייקח כדי ללמוד את הפלטפורמה?
  • האם תוכל להוסיף את האלמנטים החשובים ו / או הייחודיים לעסק שלך בקלות באתר מעוצב?
  • כמה שעות ייקח להכשיר מישהו לבצע עדכונים עבורך? ומה אם הוא פתאום עוזב?
  • כמה הכנסה פוטנציאלית התפספסה אם האתר לא עומד בביצועים ? 
    לכן  - העלות בטווח הארוך עלולה להיות שעות הזמן רבות שהלכו לפח ושיכלה כבר לשלם לבעל מקצוע במקום זאת.

אתר אינטרנט עסקי אינו בגדר מותרות, אלא נכס של ממש וכלי עבודה חיוני בשביל שהעסק שלך יצליח!

מה זה "כלי לבניית אתרים מקוון" כמו וויקס -Squarespace, Wix או GoDaddy ?

בונה אתרים הוא כלי שמאפשר לבנות אתר מבלי לדעת שום קוד, CSS או HTML לעיצוב האתר. הוא יעשה עבורך לך את החלקים הקשים בהקמת האתר. המחיר הוא שאתה כבול בתבניות המוגבלות שהפלטפורמה מציעה לך.

איך חברה לבניית אתרים בונה את האתר שלי?

חברה טובה לבניית אתרים (כמונו) תבחן את המותג שלך בכללותו ויחד עם החזון של העסק שלך תדע לשלב בין אלה לנוכחות מקוונת מגובשת. אנו יכולים ליצור אתר ייחודי שיאפשר לך להתבלט באופן מקוון בין המתחרים שלך.

כל חברה לבניית אתרים משתמשת בפלטפורמה שהיא מעדיפה, אך וורדפרס (WordPress) היא הפלטפורמה שבאמצעותה אנו בונים את רוב האתרים שלנו. אנו יכולים לעצב עבורך אתר מותאם אישית ול- WordPress יש כל כך הרבה תוספים זמינים לשימוש שיהפכו את אתר שלך למכונה ליצירת לידים לעסק שלך.

מהן היתרונות והחסרונות של כלי לבניית אתרים מקוון ?

יתרונות
  • זול - עסק יכול להכניס השקעה מינימלית לאתר שיכול להתקיים בעוד מספר שעות.
  • מהיר - עסק יכול להקים אתר בתוך 24 שעות, ואילו שירותי בית תכנה יכול לארוך 4-6 שבועות מההתחלה ועד הסוף.
  • עיצוב - התבניות  טובות יותר מאלו שהיו לפני 5 שנים, אך העסק לא ייראה שונה מכל עסק אחר שמשתמש גם באותה הפלטפורמה.

חסרונות
  • עיצוב - התבניות אינן מותאמות אישית לעסק שלך והן נראות גנריות. אחרי שבוחרים תבנית נשארים תקועים איתה ואי אפשר להוסיף שום דבר נוסף לתבנית בשביל לייצר לידים.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) - למרבית הכלים לבניית אתרים בשוק יש כלי SEO נוראיים אם בכלל. הם אינם מותאמים לחיפושים של של גוגל. זה יכול לגרום לכך שאיש לא ימצא את העסק שלך לאחר שבילית שעות רבות ביצירת האתר שלך. התוצאה היא זמן אבוד כמו גם מכירות אבודות.
  • קשה לשימוש - כלים אלה משווקים כקלים לשימוש אך יכולים להיות קשים ולא נוחים לעריכה. אתה יכול להשתמש רק בכלים שלהם ויש בדרך כלל עקומת למידה למוצרים אלה.

    עלות - פלטפורמות אלה עשויה להיות השקעה קטנה בהתחלה, אך חשוב על הזמן האבוד שלך ו / או של העובדים שלך. זה יכול לגזול שעות עבודה מהעבודה שלך רק בשביל לקדם את העסק שלך בדרכים אחרות.
    תשאל את עצמך - כמה הזמן שלך שווה ?

מהן היתרונות / חסרונות להעסיק חברה לפיתוח אתרים?

יתרונות
  • עיצוב מקצועי - כשוכרים איש מקצוע שיפתח וייעצב את האתר שלך אתה משלם עבור בעל מקצוע. אלה אנשים שיודעים ליצור עיצובים יפים ומגובשים עבור העסק שלך, דבר אשר בסופו של יום, מוביל ליותר מכירות עבור העסק שלך. הם גם האנשים שיודעים איך להתאים עיצוב ייחודי לאתר שלך שמייצג את המותג שלך באופן מקוון וגם תואם למותג שלך במצב לא מקוון.
  • אופטימיזציה להמרה - מפתחי אתרים מעצבים את האתר שלך תוך דגש לחוויית המשתמש הטובה ביותר . זה מוביל ליותר המרות ואלו מובילים ליותר מכירות. האם זאת לא הסיבה שיש נוכחות מקוונת ? לרוב האתרים שנבנו בתבנית אין מסלול ברור עבור המבקרים באתר שלך וזה יכול להוביל לאובדן הכנסות.

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) - מפתח אתרים מקצועי יחקור מילות מפתח שיעזרו לזהות את מילות המפתח הטובות ביותר לדירוג ולוודא שהאתר שלך מתויג ובנוי באופן אופטימלי בכדי להיות מותאם לאותן מילות מפתח. זהו שלב קריטי בבניית האתר כדי להיות בטוח שהעסק שלך נמצא במנועי חיפוש מהרגע שעולים לאויר. 

חסרונות

  • עלות - העלות הראשונית תהיה גבוהה יותר מאשר שימוש בפתרון של אתר תבנית. אל תשכח לקחת בחשבון את עלות הזמן שלך או של העובדים שלך בבנייה עצמאית.

  • זמן השקה - השימוש בחברה לבניית אתרים ייקח זמן רב יותר כיון שהאתר שיבנו לך מותאם אישית עבור המותג שלך. פיתוח האתר יכול לארוך 3-4 שבועות, תלוי במורכבות האתר, ובנוסף עוד 3-4 שבועות לשינויים ועריכה סופית. חלק זה יכול להיות מהיר יותר ולתלוי בנכונותך להגיב במהירות לשינויים.

לסיכום

כלים מקוונים לבניית אתרים הם נהדרים עבור החובבנים, הבלוגרים, והעסקים שרק יוצאים לדרך. לעסקים אלה בדרך כלל אין מימון התחלתי או שהם פותחים עסק עם מודל עסקי לא מוכח. שכור מפתח אתרים אם אתה עסק קטן עד בינוני המפיק הכנסה שנתית מעל 150,000 ש"ח. יש סיכוי סביר שעסק זה ייצר יותר הכנסות באמצעות אתר אינטרנט מקצועי. אם אתה עסק של אדם אחד המציע שירותים מקצועיים, אתה חייב אתר מעוצב באופן מקצועי . אם אתה עסק מקומי בענף תחרותי, היתרון של קידום אתרים במציאת חיפוש מקומי  לא יסולא בפז. חשוב על האתר שלך כהשקעה. הפניות המופקות מאתר מעוצב בצורה מקצועית עוזרות לייצר הכנסות רבות יותר לעסק שלך. זה מחזיר את ההשקעה שלך.


תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2081
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1929