שיווק בימי קורונה: האסטרטגיה החדשה היא כאן ועכשיו

שיווק בימי קורונה: האסטרטגיה החדשה היא כאן ועכשיו

דלתות נעולות. שלטי ניאון עמומים. הרחובות ריקים. ברחבי העולם, מגיפת ה- COVID-19 גרמה לעסקים וארגונים אחרים לסגור או לשנות במידה ניכרת את פעולתם בכדי לציית להמלצות הריחוק החברתי. למרות אתגרים אלו, חברות רבות מוצאות דרכים לנצח גם כאשר המגפה מתארכת. כשאנחנו מנווטים ב"נורמל החדש", אנו מגלים הזדמנויות חדשות להתחבר לקהלים שלנו - ורבות מהטכניקות החדשות הללו כדאי לשמור איתנו. כך המגפה תשנה את השיווק לנצח - ולטובה.

אנשי השיווק יעודדו שיווק מפה לאוזן

גורמים המעודדים שיווק נכנס כבר השתמשו באסטרטגיות כמו תוכן מעולה ופרסום מפה לאוזן כדי למשוך לקוחות. כעת, גישה זו חשובה יותר ויותר מכיוון שחברות חוות ירידות במכירות ומתחילות להעביר את המיקוד שלהן לבניית קהילה של עוקבים נאמנים.

שיווק מסורתי אינו מת, אך שיווק נכנס מסייע לצרכנים להרגיש מחוברים למותגים. עם חנויות סגורות, בלוגים, מדיה חברתית וסרטונים משכנעים הם לעתים קרובות הדרך היחידה ליצור קשר עם הצרכנים. למרבה המזל, אנשים מאוד פתוחים לגישה זו. אסטרטגיית שיווק מונחית תוכן יכולה לעזור לעסקים להצליח זמן רב לאחר סיום המגיפה.

המשווקים יעדיפו תוכן הווידיאו

שיווק הווידאו כבר עלה, כאשר יותר מ -80 אחוז מהעסקים השתמשו בו בערכת הכלים שלהם. כעת, מכיוון שהצרכנים מוגבלים ומרותקים במידה רבה לבתיהם, הסרטון הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה היומיומית. הצרכנים מבצעים שיחות צ'אט וידאו זה עם זה, מעלים תוכן וידאו וצופים בסרטונים הרבה יותר מהרגיל.

אם העסק שלך לא מייצר תוכן וידאו, תישאר מאחור - גם לאחר סיום המגיפה. זה הזמן המושלם לאמץ שיווק בווידאו כאסטרטגיה המרכזית שלך. בין אם אתה מייצר סטרימינג בשידור חי או סרטונים ערוכים, תוכל ליצור קשר בקלות רבה יותר עם הצרכנים על ידי החדרת המותג שלך לסלון שלהם.

המשווקים יחזקו את המנויים

מכיוון שצרכנים מעדיפים יותר ויותר התאמה אישית, משווקים רבים השתמשו בשיווק חוויתי ובחוויות מותאמות אישית. כעת, עם אינטראקציות אישיות מוגבלות, הטקטיקות הללו אינן חכמות ואולי אף בלתי-אפשריות. הגיע הזמן לתת דגש על התאמה אישית באופן המהדהד עם לקוחות ביתיים: מנויים.

מודלים עסקיים מבוססי מנויים מציעים אפשרויות התאמה אישית, נוחות ואמצעי משלוח עד הבית, הכל ביחד. הם מעולים גם עבור משווקים שרוצים להדגיש את חוסנו ואחריותו של המותג במהלך המגפה. מנויים מחזקים נאמנות וחיבור, ואלו בעלי ערך רב לצרכנים בימינו. אסטרטגיה שיווקית חזקה תמנף ערך זה כדי לקיים מודל עסקי מבוסס מנוי.

עסקים מגלים דרכים חדשות - וטובות יותר - ליצור קשר עם לקוחותיהם. גם כאשר אנו מצייתים להנחיות ולריחוק החברתי, אנו מוצאים עצמנו מתקרבים לקהילות המותגים שלנו. כפי שמתברר, ייתכן שחלק מהאסטרטגיות הישנות שלנו אינן חזקות כמו אלה שחידשנו לנוכח COVID-19.

זקוק לעזרה באסטרטגיית תוכן ובאתר גמישים מול קוביד -19? ב- איט מטרז אנו שותפים להצלחה שלך. פנה אלינו כדי לחזק את המותג שלך ולעזור לך לבנות ולטפח את קהל היעד שלך.


תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2081
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1929