תחזוקת שרתים בענן, פיזי או היברידי עם סוויטהום

תחזוקת שרתים בענן, פיזי או היברידי עם סוויטהום

פעולתם התקינה של אתרי האינטרנט השונים מבוססת על כמות עצומה של נתונים, מידע ומערכות שונות, שפועלים יחדיו, וכל זאת על גבי שרת אינטרנט המתאים לצרכים והמטרות שלנו. אמנם נראה כי לאחר הקמת האתר ובחירת השרת המתאים, נוכל פשוט לתת לאתר שלנו לרוץ בכוחות עצמו, אך בכדי לשמור על אותה רמת ביצועים של האתר, נדרשת פעולת תחזוקת שרתים שוטפת על כך נרחיב במאמר שלפניכם

שרתי אינטרנט – למה הם משמשים?

עולם האינטרנט מבוסס על שרתי אינטרנט, המהווים את מרכז העניינים של אתרי האינטרנט השונים, כשהם מאפשרים לכל המערכות השונות לפעול בצורה מסודרת ומהירה ודואגים בין השאר, גם לפתרונות אחסון ואבטחת מידע.

מלבד אפשרויות הניהול ואבטחת המידע הקיים באתר שלנו, לשרת אינטרנט מהיר ואיכותי קיים תפקיד מרכזי בהשפעה על מהירות זמן טעינת דפי האתר, דבר התורם ליצירת חווית משתמש איכותית ודירוג גבוה של האתר במנועי החיפוש המקוונים.

תחזוקת שרתים זה מקצוע ולרוב ניתן על ידי חברות העוסקות בתחום שנים רבות, מעסיקות אנשי סיסטם ו-DevOPs ומעניקות שירות סביב השעון לשרתים ומערכות קריטיות.

השרתים הפופולאריים שכדאי להכיר

עולם השרתים האינטרנטיים כולל תחתיו מגוון סוגי שרתים ובין הבולטים מביניהם נמצאים:

שרת אחסון שיתופי

כפי שניתן להבין מהשם, מדובר בפתרונות אחסון שיתופיים, המחולקים עם אתרים נוספים על גבי אותו השרת. מטבע הדברים, שרתי אחסון שיתופיים נחשבים לזולים יותר בהשוואה לשרתים אחרים והם יתאימו בעיקר לאתרים הדורשים נפח אחסון קטן יחסית.

שרת אחסון וירטואלי (VPS(

שרת וירטואלי הוא שרת המבוסס על אחסון וירטואלי בענן, כאשר בין היתרונות הבולטים שלו נמנים שטחי האחסון הגדולים ואפשרות הרכבת השרת בהתאמה אישית על פי הצרכים והמטרות שלנו.

שרת ייעודי

שרת ייעודי הוא שרת אינטרנט השייך רק לאתר שלכם והוא מיועד בעיקר לאתרים בעלי נפחי תעבורה גבוהים, כמו גם כמות גולשים גדולה, כשהוא מספק את רמת הביצועים הגבוהה והאיכותית ביותר.

 

מדוע שרת אינטרנט דורש ניהול שוטף?

במידה וחשבתם שלאחר הקמת האתר ובחירת שרת האינטרנט המתאים ביותר עבורכם כאן הסתיים תפקידכם, אז כדאי שתדעו כי בדומה למוצרים אחרים, גם שרתי אינטרנט דורשים תחזוקת שרתים, במטרה לשמור על פעילותו התקינה של השרת ולמנוע הפרעות ותקלות שונות, העלולות להסתיים בנזקים כלכליים כבדים.

תחזוקת שרתים יכולה להיות הן מצד החומרה והן מצד התוכנה, כאשר לעיתים נדרשת גם תחזוקת שרת פיזית, הכוללת החלפת מאוורר פנימי או התקנת דיסק קשיח ושאר פעולות. תחזוקה שוטפת ומקצועית תסייע לשמור על תקינות השרת ועל ביצועים ברמה גבוהה לאורך זמן.

 

שירותי ניהול ותחזוקת שרתים – מה הם כוללים?

חבילת שירותי ניהול ותחזוקת שרתי צריכה להתאים לצרכים והמטרות של האתר שלכם, כאשר לרוב, חבילות שירותי ניהול ותחזוקת שרתים כוללים:

בדיקות שגרתיות

בדיקות תקופתיות ושגרתיות הן חלק מהותי מפעילות תחזוקת שרתים, כאשר במסגרת הבדיקות הללו נעשים עדכוני תוכנה, בדיקת מסד נתונים, בדיקת גיבויים ועוד. הקפדה על ביצוע בדיקות ועדכונים תקופתיים, מסייעת באופן ניכר להפחית תקלות ובעיות שונות.

תמיכה טכנית

כחלק מחבילת שירותי הניהול ותחזוקת השרתים תוכלו לקבל מענה מקצועי מצוות מומחים, אשר יציע לכם מגוון פתרונות לתקלות ובעיות שונות העלולות להתרחש במהלך פעילות השרתים. מענה מקצועי ואיכותי בזמינות גבוהה, יבטיח לכם פתרונות מהירים וימנע את התפתחות הבעיה ומצבים של הפסדים כלכליים.

אבטחת מידע

איומי סייבר הם תופעה שכיחה ונפוצה למדי במרחב הדיגיטלי ולכן, אבטחת מידע היא חלק מהותי מהשירותים שחברת ניהול ותחזוקת שרתים תספק עבורכם, במטרה להגיע לאבטחה מקסימלית של הנתונים והמידע באתר שלכם.

התקנת תוכנות

פעילות האתר שלנו מבוססת על מגוון מערכות הפעלה ותוכנות שונות ובמסגרת שירותי ניהול ותחזוקת אתרים, חברה מקצועית תתקין עבורכם בצורה מדויקת ונכונה את התוכנות המתאימות ומערכות ההפעלה הרלוונטיות, באופן המשפיע על ביצועי האתר.

 

סוויטהום – החברה הנכונה לעבודת ניהול השרת שלך

שירותי תחזוקה וניהול שרתים בצורה מקצועית מהווים את נקודת המפתח בהצלחת וקידום האתר שלכם ולכן, אין מקום לפשרות כאשר בוחרים חברת ניהול ותחזוקת שרתים. לא משנה באיזה שרת או מערכת אינטרנט יש לאתר שלכם, בסוויטהום תוכלו לקבל את פתרונות הניהול והתחזוקה המתאימים ביותר לצרכים והמטרות שלכם, כאשר הניסיון רב השנים והמוניטין המוכח שצברנו לאורך השנים, הפכו אותנו לחברה המובילה בתחום ניהול ותחזוקת שרתים, כך שנשמח שגם אתם תצטרפו למעגל הלקוחות הרחב שלנו.

 

תגובות והערות:(0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש
המאמרים הכי נצפים:
קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

קניית לייקים / עוקבים: מה זה אומר? ומדוע אנשים עושים את זה?

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

איך להביא תנועה אורגנית לאתר ב 2022

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

האם כדאי לעבור מ Bootstrap4 ל Bootstrap5 ?

איך בונים אתר ב-2024

איך בונים אתר ב-2024

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

למה לשכור שירותי פיתוח לאתר כשאפשר לבנות לבד עם כלי מקוון ?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

האם כדאי ללמוד פיתוח בלוקצ'יין ב-2021?

איך לכתוב בלוג מוצלח

איך לכתוב בלוג מוצלח

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

מה זה מערכת ניהול תוכן (CMS) ואיך בוחרים באחת ?

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  2099
איך לבחור ולרשום דומיין?  הסבר מקצועי, קל ופשוט.

איך לבחור ולרשום דומיין? הסבר מקצועי, קל ופשוט.

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

היתרונות והחסרונות של בניית האתר שלך בוורדפרס (WordPress)

  • לפני 3 שנים
  • CMS
  •  1945